سرپرست فرمانداری نهاوند بابیان اینکه نهاوند ذخایر معدنی فراوانی دارد، گفت: شهرستان نهاوند زمینه انجام تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت و توسعه را دارد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 06 October 2015
سرپرست فرمانداری نهاوند بابیان اینکه نهاوند ذخایر معدنی فراوانی دارد، گفت: شهرستان نهاوند زمینه انجام تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت و توسعه را دارد.

به گزارش مهر، مهرداد نادری فر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نهاوند گفت: نهاوند با توجه به پتانسیل‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند پیشرفتی بیش‌ازپیش داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی تنها با تلاش همه‌جانبه مردم و مسئولین شهرستان نهاوند ممکن است، گفت: وحدت و هماهنگی حرکت در مسیر توسعه را سرعت می بخشد.

وی با بیان اینکه در مدت حضور به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند برخی پروژه‌ها انجام و اجرای برخی طرح‌های عمرانی آغاز شد، گفت: بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی نهاوند، چهاربانده کردن محور نهاوند-آورزمان-ملایر، کلنگ زنی شرکت بنیاد بتن با مشارکت بخش خصوصی، آغاز استخراج از معادن دولومیت و منیزیم نهاوند با سرمایه‌گذاری شرکت شستا و پیگیری آغاز اجرای عملیات ساخت سد گرین با مشارکت بانک کشاورزی و شرکت خاتم الاوصیاء مهم‌ترین طرح‌هایی بود که در دولت تدبیر و امید و سفر رئیس‌جمهور موردبررسی و تخصیص اعتبار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه دستگاه سی‌تی‌اسکن و همچنین تجهیزات مرکز انتقال خون در نهاوند خریداری‌شده است، ابراز امیدواری کرد با زمینه‌های ایجادشده در نهاوند شاهد آبادانی بیش‌ازپیش باشیم.

وی با اشاره به ساماندهی سراب‌های نهاوند گفت: باید اساس‌نامه شرکت گردشگری همانند شرکت گردشگری علی‌صدر در نهاوند تدوین شده و شاهد پیشرفت و ساماندهی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری نهاوند باشیم.

وی در حوزه نشاط اجتماعی در شهرستان نهاوند نیز گفت: برای اولین بار مسابقات اتومبیل‌رانی دو دیفرانسیل در کشور در شهرستان نهاوند برگزار شد.

امام جمعه نهاوند نیز با بیان اینکه نهاوند قربانی سیاست است، گفت: پیروی از ولایت و وحدت در جامعه موجب ترقی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی گفت: مردم نهاوند تشنه خدمت هستند و مسئولین باید مناقشات سیاسی را کنار بگذارند و فکر مردم مظلوم آسیب دیده نهاوند باشند.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: در نهاوند آن چنان که شایسته است کار نشده و نمایندگان دولت باید در شهرستان به وظایف محوله خود به خوبی و به دور از مناقشات عمل کنند و با پیروی از ولایت و ایجاد وحدت در جامعه عامل پیشرفت و ترقی کشور باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مغیثی گفت: فرماندار جدید نهاوند باید خدمت رسان مردم در این دولت باشد و خدمات ارزنده ای به مردم نهاوند داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار