کد خبر: ۱۰۶۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 21 August 2022

یخچال ایستاده به عنوان یکی از تجهیزات سرمایشی می باشد، که برای راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و... به آن نیاز دارید، تا بتوانید از خراب شدن محصولات مد نظر خود جلوگیری کنید. یخچال های ویترینی در ابعاد و اندازه های متفاوت با توجه به مکانی که قرار است، یخچال فروشگاهی در آن قرار داده شود، آن را انتخاب کنید. سیستم خنک کننده ی یخچال ویترینی ایستاده به گونه طراحی می شود، که با یخچال های خانگی متفاوت می باشند، و همین موضوع باعث می شود، تا محصولات مد نظر شما خراب نشوند. شیشه هایی که برای طراحی یخچال های مغازه به کار گرفته می شود، از نوع نشکن و دوجداره می باشد. نشکن بودن شیشه ها باعث می شود، تا در برابر ضربه های احتمالی وارده مقاوم باشند. طبقاتی که در داخل یخچال ویترینی ایستاده قرار داده می شود، قابلیت جا به جایی دارد، و شما به راحتی طبقات یخچال را با توجه به محصولاتی که قرار است، نگهداری کنید، جا به جا کنید. این موضوع در مورد یخچال هایی که به صورت فریزر طراحی می شوند، وجود ندارد، و شما نمی توانید طبقات آن ها را جا به جا کنید. دمای داخل یخچال نوشابه معمولاً بین 0 تا 12+ درجه سانتی گراد تنظیم می شود، تا بتواند کیفیت محصولاتی که قرار است، در داخل آن نگهداری شود، را حفظ کند، و از یخ زدن آن ها جلوگیری کند.

شماره تماس کارشناس فروش دی مارکت:  09128173578

راهنمای خرید انواع یخچال و فریزر ایستاده 60 و 70 سانتی

هنگام خرید یخچال های ایستاده به نکات توجه داشته باشید.

  • ابعاد خارجی یخچال

  • تعداد و جنس درب­ ها

  • توان سردسازی

  • حجم فضای داخل یخچال

  • دفعات باز و بسته شدن درب های یخچال صنعتی

قیمت یخچال ایستاده

در تعیین قیمت یخچال ویترینی عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند، که باعث می شود، رو به روز قیمت یخچال ایستاده دارای نوسان باشد. از دیگر عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت یخچال ویترینی ایستاده می توان به ابعاد و اندازه، مدل (تک درب تا شش درب)، نوع موتور، جنس بدنه، عایق بندی، جنس شیشه، نفراست یا معمولی بودن، استیکر و... اشاره کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت به روز محصول و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی با کارشناس فروش صنایع برودتی دی مارکت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال ایستاده اقدام کنید.

نحوه ی کارکرد یخچال ایستاده به چه صورتی می باشد؟

کمپرسور یخچال ایستاده فروشگاهی همزمان با روش شدن یخچال شروع با کار می کند. بعد از این که کار خود را شروع کرد، کمپرسور گاز سرد کننده را جهت خنک کردن به محیط داخلی یخچال ارسال می کند. هم چنین برای این که بتوانند از کم شدن دمای داخل یخچال جلوگیری کنند، در بدنه ی یخچال ترموستات قرار داده می شود، به همین خاطر شما می توانید زمانی که دمای یخچال پایین آمد، مجدد آن را تنظیم کنید. همچنین برای افزایش قدرت سرما دهی، لوله ‎هایی که این برودت را انتقال می دهند، از جنس مس تولید شده ­‎اند. یکی از  ویژگی هایی که در این مدل از یخچال ها وجود دارد، این است، میزان مصرف برق آن بسیار کم می باشد، به همین خاطر ممکن است، این نوع از یخچال ها را تحت عنوان یخچال صنعتی کم مصرف هم شنیده باشید.

در ادامه به معرفی انواع یخچال های ایستاده تولید شده در صنایع برودتی دی مارکت خواهیم پرداخت.

انواع یخچال ایستاده

یخچال ایستاده تک درب

یخچال تک درب در ابعاد متفاوت (60 تا 90 سانتی) طراحی و تولید می شوند، و حتی ممکن است، تحت عنوان های دیگری اعم از یخچال نوشابه و یا یخچال سوپرمارکت شنیده باشید. نورپردازی به کار گرفته شده در تولید از نوع LED می باشد، به همین خاطر تمام محصولاتی که در داخل یخچال قرار گرفته شده است، را به راحتی می توانید ببنید. جنس بدنه ی یخچال تک درب شیشه ای از نوع استیل ضد زنگ می باشد. هم چنین شما می توانید استیکر و یا لوگوی مد نظر خود سفارش دهید، تا با این کار بتوانید بیشتر کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

یخچال ایستاده دو درب 

یخچال ایستاده دو درب تولید شده در صنایع برودتی دی مارکت در ابعاد (60 سانتی تا 2 متری) طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید برای نگهداری محصولات مختلف در محیط های مختلفی اعم از فروشگاه ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و... استفاده کنید. عایق بندی یخچال های دو درب از نوع تزریقی فوم پلی یورتان می باشد، به همین خاطر از هدر رفت سرمای داخل یخچال جلوگیری می کند.

شماره تماس کارشناس فروش دی مارکت:  09128173578

یخچال ایستاده سه درب 

یخچال سه درب فروشگاهی در ابعاد استاندارد 2 متری در دو نوع یک طرف نما و دو طرف نما طراحی و تولید می شوند. سیستم سرمایشی این نوع از یخچال ها می تواند از نوع رادیات و نوفراست باشد. جنس بدنه ی این یخچال سه درب به دو صورت گالوانیزه و استیل قابل تولید می باشد.

راهنمای خرید انواع یخچال و فریزر ایستاده 60 و 70 سانتی

فریزر ایستاده

در زندگی امروزه برای نگهداری مواد غذایی که برای یک مدت طولانی نیاز به نگهداری دارد انتخاب یک فریزر خوب بسیار برای کار شما کارآمد بوده است فریزر های صنعتی دمای مواد غذایی را گرفته و باعث فریزر شدن محصولات می شوند. از فریزرایستاده برای نگه داری و حفظ کیفیت محصولات مختلفی مانند سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی و میگو برای مدت زمان طولانی در فروشگاه، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرند تمامی فریزر ها بدون برفک هستند طراحی که برای شیشه ها به کار گرفته شده است باعث شده تا در حفظ دمای یخچال صرفه جویی شود این نوع از فریزرها می توان با توجه به سفارش مشتری از نوع استیل یا گالوانیزه باشد.و همینطور تمامی فریزر های صنایع برودتی دی مارکت دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند.

قیمت فریزر ایستاده

شما عزیزان میتوانید با شماره هایی که درج شده بر روی تصاو.یر با مشا.ران فروش ما تماس گرفته و اطلاعات کافی را جهت خرید خود کسب نمایید کارشناسان فروش ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.صنایع برودتی دی مارکت در تمامی شهر ها و استان ها خدمات داشته و با کوچک ترین مشکل برای محصولات شما نزدیک ترین خدمات برای شما عزیزان ارسال می شود.

راهنمای خرید انواع یخچال و فریزر ایستاده 60 و 70 سانتی

مزیت های فریزر ایستاده 

یکی دیگر از تفاوت های میان فریزرهای صندوقی و ایستاده در سر و صدای آنهاست. فریزرهای صندوقی به دلیل یخ زدایی دارای سر و صدای کمتری هستند و اما سیستم اتوماتیک یخ زدایی در فریزرهای ایستاده ایجاد سر و صدای بیشتری هنگام خاموش و روشن کردن سیستم برفک می کند.

آدرس سایت: https://deymarket.ir

شماره تماس کارشناس فروش دی مارکت:  09128173578

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار