رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: دشمن کف خیابان را نشانه رفته ولی به موقع شلیک می کند؛ مدارس، جوانان، دانشجویان، نظام و تجزیه کشور هدف نهایی دشمن است.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 10 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» حسین کلانتری در جلسه فوق العاده در جمع معاونان و روسای دانشکده ها و مسئولین بسیج (اساتید، دانشجویی و کارکنان) واحد کرج بیان کرد: اغتشاشات ریشه تاریخی دارد و عوامل داخلی و خارجی نیز در آن دخیل هستند، ریشته تاریخی آن، این است که یک مورخ یهودی انگلیسی به نام لوئیس که طراح تجزیه ایران بوده ، گفته که ایران وسیع و قوی برای غرب و سرمایه داران تهدید است و ایران باید به شش بخش ترک، کرد، لر، عرب ، بلوچ و فارس تجزیه شود.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: بخش خارجی آن این است که اخیرا هم گروهک تروریستی کومله، دمکرات ، وهابی ها، منافقین و تجزیه طلبان اقداماتی را شروع کرده اند و آنها طاقت دیدن پیشرفت های ایران را ندارند و معتقدند با توجه به فرهنگ دینی و ضد استکباری ایرانیان، تجزیه ایران را نشانه رفته اند و فوت یک دختر جوان را بهانه کرده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: اغتشاش برنامه ریزی شده بود و دشمن با اصل ایران قوی و مستقل مشکل دارد و نمی تواند پیشرفت کشور را تحمل کند ، دعوا سر استقلال ، اقتدار و پیشرفت کشور است و فوت یک جوان بهانه دشمن است؛ اضافه کرد: اجرای سرود سلام فرمانده، حضور ۲۰ میلیونی مردم در اربعین، گستره جغرافیای سیاسی و پیشرفت کشور برای آنها آزار دهنده است و متاسفانه در داخل برخی اساتید دانشگاه ها، کلاس ها را تحریم کردند.

این استاد تمام دانشگاه گفت: در برخورد با جوانان همه یک حکم ندارند ، برخی هیجانی هستند و تاثیرپذیر از یک برنامه اینترنتی به خیابان می آیند و برخی دیگر ضد انقلاب هستند که باید محاکمه شوند.

دکتر کلانتری بیان کرد: دشمن کف خیابان را نشانه رفته ولی به موقع شلیک می کند، مدارس، جوانان، دانشجویان، نظام و تجزیه کشور هدف نهایی دشمن است، تجربه سه فتنه قبل(سال های ۷۸، ۸۸ و ۹۸) این است که دشمن زمانی شلیک می کند که همه چیز آرام است و نشانه رفتن حجاب، پرچم سوزی، هتک حرمت، فحش و دشنام معنای زیادی دارد بنابراین فتنه ۱۴۰۱ در دانشگاه باید جدی گرفته شود.

وی خطاب به معاونان و روسای دانشکده ها افزود: نظارت بر ورود و خروج دانشجویان، زمینه سازی فضای گفتمان، حضور در جمع دانشجویان، حل مسائل دانشگاه در داخل دانشگاه، فعالسازی تیم های دانشجویی  و مدیریت محتوایی شبهات از جمله موارد مهمی است که در دانشگاه بایستی اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار