مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز انجمن اولیا و مربیان را پل ارتباطی خانه و مدرسه دانست و گفت: این انجمن‌ها باید در مدارس حق انتخاب، مشارکت و نظارت داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 13 October 2022

انجمن اولیا و مربیان؛ پل ارتباطی خانه و مدرسه

به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته انجمن اولیا و مربیان اظهارکرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان در مدارس در سایه افزایش اعتمادسازی محقق می‌شود که این مهم نیاز به پای کاربودن همه مدیران مدارس استان دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش کارایی انجمن اولیا و مربیان نیاز به تشکیل پیوند واقعی مشارکتی درمدارس دارد، افزود: باید بر انجمن اولیا و مربیان در مدارس حق انتخاب، مشارکت و نظارت حاکم باشد که در این راستا مدیر مدرسه نقش و مسئولیت سنگینی دارد. برای اعتمادسازی در بین انجمن اولیا و مربیان در مدارس باید تلاش کنیم تا شاهد تحکیم پیوند بین خانه و مدرسه شویم.

حجرگشت ادامه داد: در زیست‌بوم جدید و پساکرونا مسئولیت انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار سنگین‌تراست پس باید برنامه‌های آن هدفمند و همراه با اعتمادسازی بین خانه و مدرسه باشد.

وی تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان در مدارس با هدف تقویت و مشارکت اولیای دانش‌آموزان در راستای ارتقای فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اطلاع‌رسانی درباره ماموریت‌های این انجمن و ایجاد فضای دوست داشتنی و با نشاط در مدارس ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که دید مشارکتی، فکری و مهارتی داشته باشند نسبت به دیگران از موفقیت بیشتری برخوردار هستند، گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان یکی از بسترهای مناسب برای تقویت پل ارتباطی دو کانون مهم مدرسه و خانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار