معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: خانواده شهدای مفقود حال و هوای خاصی را در طول 8 سال دفاع مقدس و همچنین در حال حاضر سپری کرده و می‌کنند و این خانواده‌ها تمامی دغدغه‌های خود را در بی‌خبری و با غوغای در دل خود بروز دادند.
کد خبر: ۱۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵ 06 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، سید عباس صالحی در آئین یادمان سردار شهید خرمشهر و آبادان مهندس سیدعلی اصغر صالحی و فرزند آیت‌الله سید میرزاحسن صالحی مدرس که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهر مشهد برگزار شده بود، اظهار کرد: خانواده شهدای مفقود حال و هوای خاصی را در طول 8 سال دفاع مقدس و همچنین در حال حاضر سپری کرده و می‌کنند و این خانواده‌ها تمامی دغدغه‌های خود را در بی‌خبری و با غوغای در دل خود بروز دادند.

وی با اشاره به ویژگی‌های مهندس شهید سید علی اصغر صالحی تصریح کرد: این شهید بزرگوار در 15 سالگی و با وجود اینکه به علت صغیر بودن مشکل خدمت سربازی داشت، به دانشگاه نفت آبادان رفت و در 19 سالگی مهندسی خود را از این دانشگاه گرفت.

برادر شهید سید علی اصغر صالحی با اشاره به یادواره‌ای که امشب در مشهد برگزار شده است، متذکر شد: این مراسم با 34 سال تأخیر و بنا به خواسته همرزمان و دوستان شهید برگزار شده است و در سال آینده شاهد برگزاری چنین یادمان‌هایی ‌در شهرهای خرمشهر، آبادان و حتی تهران خواهیم بود.

وی ابراز داشت: در سال‌های اخیر اصرارهای مکرر دوستان و هم‌رزمان شهید سید علی اصغر صالحی باعث شد که در مورد این شهید حرف‌های بیشتری گفته شود و در همین راستا مستندی نیز توسط آقای پاشا آهنر کارگردان فیلم ملک و غیره برای این شهید تهیه شود.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد:‌ نسل جدید نیاز به الگوهای بارز و با طراوت دارد و شهید سید علی اصغر صالحی یکی از این الگوهاست.

یادمان سردار شهید خرمشهر و آبادان مهندس شهید سید علی اصغر صالحی فرزند آیت‌الله میرزاحسن صالحی مدرس به همت شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان خراسان رضوی در محل تالار ابن سینای شهر مشهد با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدای و جانبازان دفاع مقدس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار