سردار «اسلامی» گفت: دفاع مقدس یک سرمایه و شاخص برای کشور است که برای تربیت مدیران فردا باید این الگو در اختیار نسل جدید قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 20 December 2022

دفاع مقدس یک سرمایه و شاخص برای کشور است

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه دست شیطانی دشمن در اغتشاشات اخیر مشهود بود، اظهار داشت: بدون تردید دشمنان برای تجزیه، نابودی و ناامن کردن ایران اسلامی برنامه گسترده‌ای داشتند اما در عین حال باید  برخی عوامل داخلی بروز اغتشاشات نیز ریشه‌یابی شود.

وی افزود‌: فاصله از مردم، سبک زندگی اشرافی و دوگانگی رفتاری برخی مسئولان باعث ناراحتی مردم شده و این مساله‌ای است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها نسبت به آن هشدار داده‌اند و مسئولان را به خدمت صادقانه به مردم و پرهیز از اشرافی گری دعوت کرده‌اند.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه شهدا با مردم صادق بودند و از تمام جانشان برای تحقق آرمان‌های ملت می‌گذشتند؛ ادامه داد: کشور امروز نیازمند مدیران جهادی، دلسوز و انقلابی است که مانند همان بسیجی‌های دل پاک دوران دفاع مقدس فدایی مردم، کشور و نظام باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز متذکر شد: مهمترین خصوصیت شهدا بی توجهی به مادیات و خدمت صادقانه و جهادی به مردم بود و این در حالی است که متاسفانه برخی مسئولان از مردم فاصله گرفته‌اند که این مساله شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید با مسئولانی که به فساد آلوده هستند یا از مردم فاصله می گیرند با جدیت برخورد شود.

وی با بیان اینکه مردمی بودن باید عملی و ملموس باشد افزود: متاسفانه برخی مسئولان با رفتار و زیست دو گانه ادعای همراهی مردم را دارند اما در عمل بر خلاف مصالح مردم و نظام عمل می‌کنند.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز عنوان کرد: دفاع مقدس یک سرمایه و شاخص برای کشور است که برای تربیت مدیران فردا باید این الگو در اختیار نسل جدید  قرار گیرد.

این مسئول با اینکه یکی از عوامل پیدایش مسئولان غیر مردمی فاصله گرفتن از دفاع مقدس در سالهای پس از جنگ بود؛ تصریح کرد: برخی مسئولان به بهانه نفی جنگ  در سال‌های پس از دفاع مقدس درصدد کمرنگ کردن  فرهنگ ایثار و شهادت بر آمدند در حالی که دفاع مقدس‌؛ دفاعی بود از بزرگترین و زیباترین ارزش‌های انسانی‌، اسلامی و اخلاقی همچون نوع دوستی، ایثار،  فداکاری و غیره که می توانست جامعه را به رشد و تعالی رهنمون شود.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه نسل جوان و مدیران فردای کشور باید با سیره شهدا آشنا شوند؛ خاطر‌نشان کرد:  ثمره فاصله گرفتن از دفاع مقدس منجر به ظهور  مدیران غیر مردمی و بی‌اخلاق در جامعه شد و برای تربیت مدیران فردا و اصلاح جامعه باید از امروز نسل جوان کشور با ارزش‌های والای شهدا  و سبک زندگی عاشقانه و عارفانه آنها آشنا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار