شهردار تهران گفت: برای طرح های منطقه ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان امکانات درنظر گرفته و بیش از ۳۵۰۰ طرح مطرح شد. برای اینکه بتوانیم ظرفیت های مختلفی را جهت اولویت دادن به طرح ها مبتنی بر نظر مردم دنبال کنیم، طرح من شهردارم را هفته گذشته آغاز کردیم.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 24 December 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افتتاح فاز نخست موزه صنعت سیمان کارخانه تاریخی سیمان ری و افتتاح پروژه‌های عمرانی مناطق اظهار کرد: شهر تهران نیازمند خلق هویت‌های موثر است که یکی از هویت‌ها، هویت فناورانه می‌باشد.

وی گفت: شورای ششم مدیریت شهری تلاش دارد تا بتواند هویت‌های متنوعی را برای تهران خلق کند.

شهردار تهران افزود: تهران در میان سایر مناطق، دارای بیشترین دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و اندیشکده‌ها است که استفاده از ظرفیت علمی این مکان‌ها به منظور گره‌گشایی از زندگی مردم و تسریع در پیشرفت شهر یک موضوعیت جدی است.

زاکانی با ذکر آنکه در تهران توجهمان به ایجاد امور زیرساختی است، بیان کرد: اهل علم و دانش باید فراتر از حوزه علم‌آموزی، به حوزه تولید دانش به اقتضا نیاز امروز و فردا نیز ورود پیدا کنند و ما را از راه‌های میان‌بر به قله‌ها برسانند.

وی با اشاره به طرح جدیدی که از تاریخ ۳ دی تا ۱۳ دی‌ماه در شهرداری تهران آغاز به کار کرده است‌، گفت: طرحی در مجموعه مدیریت شهری به نام طرح «من شهردارم» در حال اجرایی شدن است که در آن مردم هر منطقه نظرات خود را نسبت به طرح‌های اولویت دار پیرامون خود اعلام می‌کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: مردم در این طرح به عنوان مثال بیان می‌کنند که از بین مثلا ده پروژه‌ای که در منطقه خودشان وجود دارد، کدام طرح دارای اولویت اجرایی بیشتری نسبت به سایر طرح‌ها می‌باشد.

زاکانی در خصوص بودجه ۱۴۰۱ گفت: یک فصل خوبی برای طرح های منطقه ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان امکانات درنظر گرفته شد و بیش از ۳۵۰۰ طرح مطرح شد، لذا برای اینکه بتوانیم ظرفیت های مختلفی را جهت اولویت دادن به طرح ها مبتنی بر نظر مردم دنبال کنیم، طرح من شهردارم را هفته گذشته آغاز کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار