رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تأکید کرد
تابناک هرمزگان// نشست ۳ روزه دبیران هم اندیشی استانی سراسر کشور از هفتم دیماه ۱۴۰۱ به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 29 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// این نشست با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری کشور، مسئول هم اندیشی دانشگاه های کشور و دبیران هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی از ۳۲ دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آغاز شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در نخستین روز از این نشست کشوری ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از میزبانی این نشست توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امروز شاهد یک هم افزایی و بسیج بی سابقه در حوزه های رسانه و دیپلماسی برای فشار حداکثری به مملکت بودیم.
حجت الاسلام رستمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع تهاجم فرهنگی در این دو سه سال اخیر و اهمیت جهاد تبیین، افزود: در اتفاقات اخیر میدان اصلی این جنگ فضای مجازی و رسانه بود.
وی عنوان کرد: جریانی به صورت هماهنگ برای تغییر صورت جامعه و دست برداشتن از سیرت انقلاب تلاش های بسیاری کردند. با ناکام ماندن موضوع تحریم اقتصادی پس از خروج آمریکا از برجام تمام تلاش خود را برای گره زدن موضوع اقتصاد به برجام کردند.
رستمی ضمن تسلیت فرارسیدن سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: با تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی در کشور عراق و ایران طراحی دشمن تبدیل به یک انتقام عمومی و پاسخ سریع کشور با حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد شد.
در این نشست سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به جزئیات ناآرامی ها و اختشاشات اخیر در استان پرداخت و گفت: با تلاش خدمت گذاران خدوم این انقلاب و بیداری مردم استان و دانشگاهیان نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب شکست خورده است. روسای دانشگاه‌های استان و سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان در نخستین روز این نشست در جمع دبیران هم اندیشی کشوری حضور داشتند. در این نشست ۳ روزه کشوری مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و دکتر غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار