فرماندار اردستان گفت: بازرسی‌های شب عید باید به گونه‌ای باشد که مردم و شهروندان تغییر در بازار و اصناف و ارائه خدمات را لمس کنند.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 23 February 2023

سید محمدهادی احمدی طباء در کارگروه تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با وضعیتی که در موضوع کالاهای اساسی، قیمت‌های بازار، ارز و مشکلاتی که برای معیشت مردم به وجود آمده می‌طلبد که اعضای کارگروه تنظیم بازار مستحکم‌تر از هر زمانی پای نظارت و بازرسی‌ها بایستند.

وی با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی‌های بازار شب عید و ایام قبل از ماه رمضان، افزود: از این پس جلسات کمیته اقدام مشترک و تنظیم بازار و ستاد خدمات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و دستگاه‌های متولی باید گزارش و اقدامات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند. 

فرماندار اردستان با بیان اینکه بازرسی‌های شب عید باید به گونه‌ای باشد که مردم و شهروندان تغییر در بازار و اصناف و ارائه خدمات را لمس کنند، خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان باید نسبت به توجیه و برنامه‌ اتحادیه‌های خود برای تخفیف‌های فوق العاده و ویژه شب عید برنامه ریزی کند.

احمدی طباء از دستگاه‌های بازرسی و نظارتی شهرستان خواست اصناف و فروشندگان حاشیه کمربندی و محور ترانزیت اردستان را به صورت ویژه بررسی کنند زیرا گزارشاتی در خصوص تداخل صنفی و عدم مجوزهای صنفی و بهداشتی و گران فروشی اینگونه اصناف به فرمانداری رسیده است. همچنین تبلیغات محیطی اصناف حاشیه کمربندی بسیار زشت و زننده ایجاد کرده که اداره راهداری باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کند.

وی در خصوص بی‌توجهی شهرداری اردستان نسبت به ساماندهی بازار ترخون و بازار روز گفت: مکاتباتی با شهرداری اردستان صورت می‌گیرد تا نسبت به کم کاری که در این خصوص صورت گرفته پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :