سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به بازی فردا(دوشنبه) مقابل تیم پیکان تهران گفت: فقط با یک محروم به مصاف پیکان می‌رویم و مابقی نفرات مشکلی برای حضور در این بازی ندارند.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 26 February 2023

حیدر افسری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گل گهر سیرجان پیش از بازی هفته ۲۱ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر پیکان تهران افزود: آرمین سهرابیان مدافع میانی این تیم را به علت چهار کارته بودن در اختیار نداریم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای این بازی هیچ مصدومی ندارد و بازیکنان برای این بازی از انگیزه بالایی برخوردارند.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به سبک بازی این تیم نیز گفت: ما در تمامی بازی های لیگ برتر چهره یک تیم مدعی هستیم و به طور قطع در این بازی هم فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر سیرجان مقابل تیم پیکان تهران صف آرایی می کند.

دو تیم در حالی در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان امیر قلعه نوعی با ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم و شاگردان مجتبی حسینی با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جام خلیج فارس قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار