امام جمعه بیله سوار
امام جمعه بیله سوار مغان گفت: آسیب شناسی مسائل دینی و فرهنگی ضرورت امروز جامعه ماست.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 13 October 2015

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کریم قیاسی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی ، هنری مساجد در بیله سوار مغان افزود: اعضای کانون های فرهنگی ، هنری مساجد باید با درک شرایط و تحلیل دقیق و رصد مسائل روز و آسیب شناسی با تلاشی مضاعف به وظایف فرهنگی و دینی خود در قبال جامعه عمل کنند.
او همچنین ماه محرم را فرصتی برای تبیین ارزش های اسلامی به ویزه فلسفه قیام امام حسین (ع) دانست و بر لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم فرماندار بیله سوار نیز در این آیین گفت: وجود کانون های فرهنگی ، هنری در کنار مساجد و ارائه برنامه های متنوع سبب می شود جوانان در برابر آسیب های فرهنگی مصون مانده و همیشه در صحنه باشند.
وی افزود: شهرستان بیله سوار از لحاظ موقعیت جغرافیایی و مرزی شاهد حضور اتباع کشور آذربایجان است و مسوولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید توجه ویژه ای به این شهرستان داشته و برای توسعه و تجهیز کانون های فرهنگی ، هنری مساجد در منطقه تلاش کنند.
نادر سقا ، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی ، هنری مساجد اردبیل نیز گفت: 23 کانون فرهنگی ، هنری مساجد در بیله سوار فعال است که هشت کانون در شهر بیله سوار و جعفرآباد و 15 کانون مساجد هم در مناطق روستایی شهرستان قرار دارد.
وی با بیان اینکه طرح میثاق نامه اعضای کانون ها با مقام معظم رهبری در زمینه اجرای منویات ایشان اجرا خواهد شد ، بیان کرد: مسجد پایگاه ایستادگی ملت ایران است و اعضای کانون های فرهنگی ، هنری با حضور خود در مساجد به عنوان سربازان جنگ نرم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان گام برمی دارند.
در این مراسم شهاب ملکی به عنوان مسوول دفتر نمایندگی کانون های ، فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار معرفی شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار