معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه محور اصلی برنامه ریزی های دشمن، ناامید کردن مردم است، گفت: امید آفرینی و تبیین دستاوردهای نظام محور فعالیت رسانه ها باشد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 14 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی، در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در این استان، اظهار کرد: رسانه‌ها و شورای اطلاع رسانی، نقش مؤثری در راستای ارائه تلاش‌های فعالیت‌هایی که توسط دولت انجام می‌شود، دارند تا مردم عزیز در جریان این خدمات و دستاوردها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه تبیین این خدمات و دستاوردها در واقع تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: لازم است که نشست‌های شورای اطلاع رسانی که قبلاً مقرر شده به صورت ماهیانه برگزار شود، تشکیل گردد و اگر هم لازم شد در مناسبت‌های خاص نشست‌های فوق العاده شورای اطلاع رسانی دولت در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از تصمیمات و طرح‌های دولت به عنوان طرح‌ها نو، برای اولین بار اجرا می‌شود و ممکن در اجرا با مشکلاتی روبرو شوند، ابراز کرد: سیاست دولت بر این است که به مرور زمان مشکلات احصاء و رفع کند و نباید فضایی ایجاد شود اصل طرح زیر سوال برود، هر طرحی ممکن به دلیل عدم اطلاع جامعه مخاطب و بخشی دیگر نیز به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها، پیامدهایی در پی داشته باشد ولی دولت به دنبال رفع مسائل است و رسانه‌ها می‌توانند به اثرات مثبت درازمدت اجرای این طرح‌ها بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه عدالت محوری یکی از شعارهای مهم دولت است، یادآور شد: اگر روش‌ها، مبتنی بر اطلاعات صحیح نباشد در توزیع منابع و اطلاع رسانی ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید، زیربناها باید شکل بگیرد، طرح‌هایی که دولت وجود دارد که در حال اشراف مسأله و تمرکز اطلاعات و مسدود کردن مسیرهای انحرافی که می‌تواند منابع را هدر دهد، است.

حسنی با بیان اینکه چشم انداز فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت روشن و در راستای توسعه و رفع مشکلات مردم است، گفت: محور اصلی برنامه ریزی های دشمن، ناامید کردن مردم است و اگر خود ما و رسانه‌ها، دستاوردهای دولت و نظام را کمرنگ اطلاع رسانی کنیم در واقع در مسیر همان رسانه‌های دشمنان گام بر می‌داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه امید آفرینی یکی از محورهای اصلی تأکیدات مقام معظم رهبری در سطح جامعه است، یادآور شد: توجه به مباحث اقتصاد خانواده، مصرف بهینه، سبک زندگی اسلامی، صرفه جویی و مقابله با اسراف از جمله مواردی است که نقش مهمی در زمینه اقتصاد خانوارها دارد و باید فرهنگ مصرف در سطح جامعه فرهنگ سازی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی دلسوز کشور و جامعه هستند، مسائل را واقعی ببینند، واقعی به جامعه منعکس و دردها و مشکلات واقعی جامعه را هم شنیده و برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند و انتظار می‌رود که رسانه‌ها، هم دستاوردهای دولت و نظام را بیان و هم مشکلات مردم را مطرح و در راستای حل مشکلات مردم همگام با مسؤولان گام بردارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار