استاندار تهران گفت: برای حضور موثر، فراگیر و دشمن‌شکن مردم نیازمند همگرایی در سیاست و رفتارها هستیم، چراکه بر اساس حضور مردم مورد سنجش قرار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 22 June 2023

استاندار تهران

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز پنجشنبه استانداری پایتخت، علیرضا فخاری در دوره آموزشی کشورداری ویژه مدیران استان تهران اظهار داشت: از برنامه های مهم پیش روی ما انتخابات است و انقلاب ما بر اساس مشارکت و اراده مردم شکل گرفت و در طول ۴۰ سال گذشته در انتخابات اراده مردم بوده هرچند دشمنان می خواستند آن را مخدوش جلوه دهند.

استاندار تهران خطاب به مدیران تاکید کرد: نسبت به شناسایی افراد لایق و با صلاحیت برای شکل گیری هیات‌های اجرایی تلاش کنید و اعتماد و امید آفرینی را در میان مردم گسترش دهید و در این مسیر کنترل و رفتارسنجی زیر مجموعه‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: حکمرانی جمهوری اسلامی استبدادی نیست بلکه همراه با مردم سالاری دینی بوده و اراده مردم در شکل گیری حکومت و اداره کشور موثر است؛ از اینرو حضور مردم در پای صندوق‌های انتخابات با هر گرایش و بینشی برای تداوم انقلاب اسلامی امری الزامی است.

این مسئول تصریح کرد: اگر امروز از کشورداری و حکمرانی صحبت می‌کنیم مبتنی بر اراده مردم است؛ ملتی مومن بر اساس انگیزه‌های دینی و اعتقادی که برای رسیدن به آزادی‌های مشروع قیام کردند و خودشان را در پیوست دین مبین اسلام تقویت و به نقطه اوج عظمت برای تداوم زندگی شرافتمندانه رسیدند.

فخاری اظهار امیدواری کرد که آنچه به عنوان وارثان شهدا در اختیار داریم حفظ و در مسیر موانع را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: بر اساس یافته هایی که در طول ۴۰ و چند سال گذشته به دست آوردیم با ابتکار عمل مقام معظم رهبری برای تشریح گام دوم انقلاب در موقعیت جدید قرار داریم که نه تنها به سمت احیای داشته های گذشته بلکه به سمت پویایی، رشد و تمدن سازی از مسیر خودسازی حرکت می کنیم.

استاندار تهران افزود: اگر تلاش مضاعف صورت نپذیرد، میزان مقاومت ها در مقابل جمهوری اسلامی ممکن است در نقاطی ما را متوقف کند که این امر پذیرفتنی نیست

وی گفت: آنچه مقام معظم رهبری به عنوان اراده جدید برای تشکیل دولت جوان، پرتلاش و انقلابی مد نظر داشتند باید نقش آفرینی و آینده نظام را ترسیم کنند، در این مسیر گذشته پژوهی‌، حال و آینده‌پژوهی به عنوان ارکانی که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، مدنظر باشد.

این مسئول یادآور شد: حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر عقل گرایی، خردگرایی، عدالت محوری و مبارزه با فساد و تبعیض می‌تواند به عنوان الگویی در جهت حکمرانی جدید شکل بگیرد.

فخاری خاطرنشان کرد: حرکت امروز ما به عنوان کارگزاران نظام بایستی مبتنی بر جریان حکمرانی مورد تاکید در گام دوم انقلاب باشد و باید سرفصل این سیاست ها و الگوهای رفتاری را در ارکان برنامه ریزی، اجرایی و نظارت و کنترل مد نظر قرار دهیم.

استاندار تهران اظهار داشت: در سیاست خارجی، سیاست داخلی و رفع بعضی از موانع، گام‌های بلندی برداشته شده و توفیقات خوبی به اراده مردم و مسئولان محقق شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار