معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ارتقاء سطح کیفی آثار، گسترش تئاتر و ایجاد ارتباط مؤثر با تماشاگران آثار نمایشی در استان از اهداف برگزاری جشنواره تئاتر استانی است.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 01 August 2023

به گزارش تابناک زنجان به نقل از ایسنا، ابراهیم قاسمی در گفت‌وگویی، درباره برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: جشنواره تئاتر استان زنجان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و ارگان‌های مرتبط در راستای حمایت از گروه‌های نمایشی و تمرکز بر اجراهای عمومی تیاتر در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: از اهداف دیگر برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان می‌توان ارتقاء سطح کیفی آثار، گسترش تئاتر و ایجاد ارتباط مؤثر با تماشاگران آثار نمایشی در استان را نام برد.

این مسئول تصریح کرد: سی‌وپنجمین دوره جشنواره تئاتر استان زنجان در بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار خواهد شد، جشنواره اختصاص به آثار و نمایش‌نامه‌های ایرانی دارد اما حضور گونه‌های مختلف نمایشی همچون عروسکی، فیزیکال، آیینی سنتی و ... مانعی ندارد.

قاسمی ادامه داد: شعار سال ۱۴۰۲، موضوعات دینی با رویکرد اجتماعی و ترجیحاً متناسب با مسائل روز جامعه، نگاه خالقانه به زندگی پساکرونا، زنجان میزبان مهربان، ویژگی‌های فرهنگی و بومی و اقلیمی استان، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دفاع‌مقدس، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و ... بخشی از محورهای اصلی جشنواره هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جشنواره از ۱۵ تا ۱۸ آبان‌ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا ۲۵ مهرماه می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره (اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ) ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار