فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: دشمن امروز از همه راه‌ها برای ضربه زدن به نظام مایوس شده و به دنبال جنگ ترکیبی در فضای مجازی و رسانه است که امروز هم حجاب دختران ما را هدف گرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 01 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار دهکی صبح امروز با همراهی حجت‌الاسلام مرادی، رئیس عقیدتی سیاسی و سرهنگ کامیاب، معاون نیروی انسانی مرزبانی خراسان جنوبی با حضور در روستای شهرک هاشمیه قاین با خانواده شهید بادامکی دیدار کرد.

در این دیدار سردار دهکی خطاب به خانواده شهید مرزبان بادامکی گفت: همه انسان‌ها یک روز از دنیا می‌روند، ولی شهدا مرگ با عزت را انتخاب کردند و عاقبت بخیر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه فرزند شما و همرزمانش در برجک مرزی «مزه سر» تا آخرین نفس برای امنیت کشور ایستادند و هر چقدر دشمن از آنان خواست تسلیم شوند، آن‌ها مقاومت کردند و در این راه نیز با افتخار به شهادت رسیدند که این باعث سربلندی و عزت کشور و شما است.

وی از خانواده معزز شهید خواستار دعای خیر برای عاقبت به خیری جوانان شد و افزود: دشمن امروز از همه راه‌ها برای ضربه زدن به نظام مایوس شده و به دنبال جنگ ترکیبی در فضای مجازی و رسانه است که امروز هم حجاب دختران ما را هدف گرفته است که ما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا در این راه هم استقامت می‌کنیم و به لطف خداوند و عزت خون شهدا از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

شهید حسن بادامکی متولد بهمن ماه سال ۱۳۷۷ در روستای شهرک هاشمیه شهرستان قائنات است که در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در برجک مرزی مزه سر استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی مسلح پس از مقاومت چند ساعته به همراه ۴ تن دیگر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

شهید حسن بادامکی متاهل و دارای یک فرزند خردسال به نام ابوالفضل است.

شهدا با شرف از مرز دفاع کردند

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی همچنین در سفر به شهرستان سرایان با خانواده شهید عباس اسفندیاری در روستای چرمه دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

در این دیدار که رئیس عقیدتی و معاون نیروی انسانی مرزبانی استان نیز حضور داشتند، سردار دهکی خطاب به خانواده شهید گفت: شهدا با شرف از مرز دفاع کردند و جاودانه شدند.

دهکی بیان کرد: شرف به این معنی است که انسان از راحتی، آسایش و منافع خود می‌گذرد تا مردمش در آسایش باشند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی افزود: امروز همرزمان شهید عباس اسفندیاری با افتخار به نام این شهید بزرگوار به صورت جهادی به محرومین و مرزنشینان خدمت می‌کنند و این برکت خون پاک شهید است.

دهکی با اشاره به اقداماتی که توسط گروه جهادی شهید اسفندیاری در راستای محرومیت زدایی انجام می‌شود اظهار داشت: شهدا به مصداق آیه شریفه وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ زنده‌‏اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‏‌شوند و حتما از مشکلات ما نیز گره‌گشایی می‌کنند.

وی صبر خانواده معزز شهدا را قوت قلب همرزمانش در دفاع از مرز برشمرد و افزود: حفاظت از مرز با توجه به شرایط سختی که دارد همرزمان شهید با بزرگی و دلاور مردی خود مجاهدت می‌کنند.

شهید عباس اسفندیاری متولد ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۷۱ در روستای چرمه از توابع شهرستان سرایان است که در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۱ در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی چاهشند نهبندان به فیض عظمی شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار