امام جمعه سمنان، اعتماد به آمریکا را "خیات" خواند و با بیان اینکه دولت سیزدهم هیچ‌گاه راه مذاکره را نبسته است گفت: البته حفظ عزت و اقتدار ملت ایران راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 04 August 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم در مصلای این شهر برگزار شد اظهار داشت: دست‌های چدنی و فولادی دشمنان پشت دستکش‌های ابریشمین آن‌ها پنهان شده است و مسئولان کشور باید مراقب این موضو عباشند.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولان کشورمان در توسه ارتباطات جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشور‌ها به ویژه کشور‌های سلطه‌طلب عنوان کرد: دست‌های فولادی دشمن پشت دستکش ابریشمینی که دارد، می‌خواهد به کشورمان ضربه بزند و این موضوعی است که در طول تاریخ هم ادامه داشته است.

امام جمعه سمنان با اشاره به فرارسیدن سالروز صدور فرمان مشروطیت درست در ۱۱۷ سال پیش، سرنوشت مشروطه را درس بزرگی برای امروز کشور عنوان و بیان کرد: مشروطیت درس بزرگی است که نشان می‌دهد دشمنان همواره در لباس دوست و دشمن (سیاست چماق و هویج) به فکر منافع خود و ضربه به کشور هستند.

مطیعی با اشاره به درپیش بودن چهاردهم مردادماه که به عنوان "روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی" نامگذاری شده است گفت: رعایت حق‌الله یکی از اصول مهم حقوق بشر آمریکایی است و در واقع حقوق بشر اسلامی باید مبتنی بر رعایت حق‌الله باشد.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی تصریح کرد: کشتن کودکان فلسطینی یک اقدام آشکار ضد حقوق بشری است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان به درپیش بودن هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است اشاره و با بیان اینکه کار خبرنگاری بسیار حساس است خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار