نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به سیاستگذاری های دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: دولت سیزدهم درها و راه های مذاکره را نبسته است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 04 August 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۱۳ مردادماه در نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم سیاست های خوب و انقلابی در حوزه های مختلف و از جمله در بحث مذاکرات داشته است.

وی با بیان اینکه غربی ها و خصوصاً امریکایی ها قابل اعتماد نیستند ادامه داد: دولت سیزدهم اگرچه درهای مذاکره را نبسته است اما هیچگاه به امریکایی ها هم اعتماد نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان، اعتماد به آمریکا خیانت برشمرد و ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال مذاکرات عزتمندانه و مقتدرانه است.

امام جمعه سمنان به سیاستگذاری درست دولت انقلابی در دو سال اخیر پرداخت و گفت: دولت انقلابی سیزدهم عزت و اقتدار ملت و نظام را مد نظر داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به سیاست خارجی مناسب دولتمردان پرداخت و اضافه کرد: دولتمردان و مسوولان دولتی باید در مذاکره و روابط خود با دیگر کشورها هوشیار باشند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم عدم اعتماد به دشمنان، اضافه کرد: دشمنان در ظاهر با دست‌کش‌های ابریشمی اما در واقع با دست‌کش‌ چدنی و آهنی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

وی بااشاره به برخی مناسبت های این هفته به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در هفته پیش رو پرداخت و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه چشم بینای جامعه هستند.

امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فرمان مشروطیت در ۱۳ مرداد ۱۲۸۵، اظهار کرد: انقلاب مشروطه و وقایع دوران مشروطیت درس های بزرگی برای همه به همراه داشته است. این وقایع نشان می‌دهند که دشمن همواره در لباس دوست در صدد ضربه زدن به کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان از رژیم اشغالگر قدس به عنوان رژیمی غاصب و کودک کش نام برد و گفت: همانگونه که در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها عنوان شده کشتن بچه‌ها در فلسطین اقدامی ضد حقوق بشری است.

وی با اشاره به انفعال مدعیان حقوق بشر در برابر اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها خواستار وحدت امت اسلامی در برابر دشمنان شد.

مطیعی با اشاره به پنجم اوت که به عنوان "روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی" نامگذاری شده اضافه کرد: حقوق بشر اسلامی باید مبتنی بر رعایت حق‌الله باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف از وظایف نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار