مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران مطرح کرد:
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTx در شهر قائمشهر با هدف دسترسی خانوار ها، کسب و کارها و مراکز آموزشی و اداری و درمانی و... این شهر به شبکه پر سرعت فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 08 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی در خصوص اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTx در شهر قائمشهر اظهار کرد: طرح ایجاد شبکه فیبر نوری در قائمشهر به طول ۳۹ کیلومتر با پیش بینی سرمایه گذاری حدود ۴۰ میلیارد تومان طراحی شده است که اخذ تاییدیه های لازم و صدور مجوزات مربوطه آغاز و پس از تکمیل پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 

اجرای طرح ملی شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTX) شهر قائمشهر در دستور کار قرار گرفت  

وی ضمن تاکید بر پیگیری های صورت گرفته در خصوص اجرایی نمودن کلیه پروژه های شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرهای مختلف استان مازندران تصریح کرد: شرکت ایرانسل بعنوان اپراتور منتخب از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت اجرای این طرح در شهر قائمشهر معرفی شده و انشالله با نهایی سازی طراحی های اولیه این طرح، پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه خاطرنشان کرد: انجام پروژه نهضت فیبر نوری در استان مازندران در سایر شهرها نیز در حال انجام مذاکرات نهایی با شهرداری ها می باشد و هم اکنون در برخی از شهرهای استان نیز نهایی شده است و اپراتورها، پیگیر صدور مجوزها و عملیات اجرایی هستند و به زودی شاهد اجرای این طرح در سراسر استان خواهیم بود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار