کرمان - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تاکید براین مطلب که وضعیت طرح مسکن ملی در این استان مناسب نیست، گفت: حل مشکلات واگذاری زمین، ساخت و عملیاتی کردن تقاضای مردم ضروری است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 09 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از مهر، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر راه و شهرسازی افزود: مردم از مشکلات دو بانده شدن مسیر جاده کرمان – راور و عدم تخصیص اعتبارات لازم برای نهایی شدن این پروژه گلایه دارند و درخواست ما این است که به صورت ویژه اعتباری تخصیص یابد تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی ضمن اشاره به موافقت وزیر راه و شهرسازی به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز برای احداث باند دوم مسیر راور – کرمان، عنوان کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، بخش عمده‌ای از قطعات باقی مانده این پروژه با تخصیص اعتبار ویژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکل مسکن بسیجیان شهرباغین نیز تاکید کرد و وزیر راه و شهرسازی نیز برای حل این مشکل قول مساعد داد.

پورابراهیمی حل مشکل نقطه بحرانی مسیر ریلی کرمان - یزد برای اصلاح محدوده که بخشی از آن نیز انجام شده است را مورد تاکید قرار داد و گفت: دوبانده شدن مسیر کرمان – راین پس از پاسگاه مرصاد و دو بانده شدن مسیر راین – جیرفت به دلیل نیاز منطقه و تقاضا‌های مطرح شده نیز باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح مورد نظر در مسیر جاده کوهپایه که قبلاً در سفر ریاست جمهوری مصوب شده است و تخصیص اعتبار برای جاده‌های اندوهجرد، گلباف و شهداد نیز در نشست با وزیر راه و شهرسازی مورد تاکید قرار گرفت.

پورابراهیمی یادآور شد: در این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان بر لزوم رفع مشکلات مربوط به پرواز‌های فرودگاهی، لزوم مد نظر قرار گرفتن وضعیت پرواز‌ها در استان کرمان به عنوان جهانشهر مقاومت، دوبانده شدن مسیر راین – جیرفت و اصلاح روکش آسفالت معابر، رفع مشکلات جاده‌های کرمان – بافت و بافت – هرمزگان، تأمین منابع اصلی قرارگاه خاتم برای دوبانده شدن جاده زرند – کوهبنان، لزوم تسریع در تخصیص زمین برای متقاضیان مسکن ملی و بهبود وضعیت جاده‌های روستایی تاکید کردند.

برچسب ها: کرمان ، مسکن ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار