شهرداری دیواندره
گزارش تصویری + گزارش از کارگروه سرمایه گذاری شهر دیواندره با حضور مدرس برجسته کشوری
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸ 20 August 2023

به گزارش تابناک کردستان، مهندس منصور مرادویسی شهردار محترم شهر دیواندره از دکتر آرش اسماعیل نسب دعوت نمود تا با حضور در شهر وبازدید از مکانهای گردشگری و توریستی، نسبت به ارزیابی امر سرمایه گذاری اقدام و آموزش های لازم  در این زمینه را به مجموعه پرسنل شهرداری ارائه نماید.
در جلسه ای که با همین موضوع برگزار گردید و اعضای محترم شورای اسلامی و مسئولان واحدهای شهرداری نیز حضور داشتند، مهندس مرادویسی ریاست جلسه با عرض خیر مقدم به دکتر اسماعیل نسب اظهار داشت: امر سرمایه گذاری خواست مهم شهروندان شهر دیواندره بوده که از طریق اصحاب قلم شهرستان نیز مطرح گردیده است.
وی افزود متاسفانه تا کنون سرمایه گذاری اساسی و زیربنایی که باعث توسعه همه جانبه شهر گردد میسر نشده است، اما با توجه به پتانسیل های موجود امکان این امر مهیا گردیده و شهرداری برای جذب سرمایه گذاران تمام توان و تلاش خود را از طریق مجاری حقوقی و قانونی انجام خواهد داد.
شهردار دیواندره در ادامه تصریح کرد امر سرمایه گذاری بسیار خطیر و حساس بوده و به همین منظور از دکتر اسماعیل نسب که در این زمینه متخصص بوده و دارای تالیف می باشد دعوت به عمل آمد تا با ورود معقول و قانونی شاهد اجرای سرمایه گذاری در پروژه های اساسی همانند تکمیل پروژه پارک جنگلی باشیم. وی افزود از تمامی شهروندان و کسانی که توانایی مالی در زمینه سرمایه‌گذاری را دارند دعوت به عمل می آوریم تا یار و یاور شهرداری در این زمینه باشند.
دکتر اسماعیل نسب مدرس و متخصص جذب سرمایه گذاران در سخنانی ضمن آموزش مسائل مربوط به این حوزه اظهار داشت: بیشتر شهرداری ها بدون برنامه ریزی لازم اقدام به سرمایه گذاری می کنند که همین امر باعث ایجاد مشکلات عدیده قانونی و حقوقی می گردد.
مدرس حوزه سرمایه گذاری افزود: شهرداری ها دارای ۳۰۰ وظیفه بوده که اعتبارات زیادی را می طلبد اما متاسفانه شاهد افت درآمد و کاهش اعتبارات استانی و کشوری هستیم. وی تصریح کرد این امر زمانی مزید بر علت می گردد که تورم را به این معادله بیفزایم که نتیجه آن به عدم توسعه شهر و ایجاد گره های مالی منتج می گردد. لذا الزام ورود منطقی، معقول و قانونی به بحث سرمایه گذاری در این زمینه دوچندان می گردد. دکتر اسماعیل نسب در ادامه گفت سرمایه گذاری مطلوب می تواند این کاستی ها را پوشش داده و موجب تغییر و تحولات اساسی گردد.

دکتر اسماعیل نسب مولف کتاب مشارکت عمومی خصوصی در شهرداری‌ها بوده و دارای مدارک کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت اجرایی و اقتصاد و همچنین فارغ‌التحصیل رشته مدیریت کسب و کار می باشد.
از سوابق قبلی وی می‌توان به کارشناس پژوهشی سازمان جهاد سازندگی ،مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور ،نایب‌رئیس سازمان نظام‌مهندسی ،مدرس دانشگاه ،مدیرعامل سازمان پارَکها وفضای سبز شهرداری ،عضو هیت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و اشتغال استان کردستان ،عضو هیت مدیره جامعه مهندسان مشاوره استان کردستان ، رئیس میز مذاکرات اجلاس جهانی شوراوشهرداران و مدرس ومشاوراقتصادی اتاق بازرگانی استان کردستان اشاره نمود.

 

خیز بلند شهرداری دیواندره برای جذب سرمایه گذارانخیز بلند شهرداری دیواندره برای جذب سرمایه گذارانخیز بلند شهرداری دیواندره برای جذب سرمایه گذاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار