معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛
معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان داشت : هفت هزار دستگاه کار جابجایی زائران در کلیه مرزهای کشور با عراق را برعهده دارند.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 27 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ داریوش امانی افزود : بر اساس پیش بینی های انجام شده تلاش مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این بود که تا یک هفته قبل از اربعین تمامی کارهای عمرانی مسیرهای منتهی به پایانه و مرز مهران پایان یابد، در این راستا زیرساخت های لازم در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران در بحث سایبان ها، مه پاش و تونل های سرد و آبسردکن ها به خوبی اجرا شده است.

وی گفت : بعد از اربعین امسال طرح جامع پایانه برکت برای ایجاد ساخت های دائمی تهیه خواهیم کرد و تلاش مسوولان همین است سال به سال خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

امانی بیان داشت : تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت دیگر نهادها و دستگاه های دیگر نزدیک به یک هزار دستگاه ناوگان عمومی را به این تعداد اتوبوس اضافه کنیم تا مشکلی در تردد و جابجایی زوار عزیز پیش نیاید.

وی ادامه داد : با توجه به تدابیر لازم و مصوبات ستاد اربعین مقرر شد که سفر زائران از اول ماه صفر انجام شود و در این خصوص ما هم سرویس دهی و کار جابجایی زوار را به موقع را را انجام دهیم اگر زائران به همین میزان تردد در رفت در برگشت به کشور به همین میزان باشد اتوبوس ها خالی بر نمی گردند می توانند به زائران سرویس دهی انجام گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار