در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرکل ورزش و جوانان استان:
تابناک هرمزگان_مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان از ارتقای استفاده از ظرفیت های شیلات و ورزش و جوانان برای ارتقای خدمات رسانی به جامعه هدف هر دو دستگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 29 August 2023

استفاده از ظرفیت های شیلات و ورزش و جوانان برای ارتقای خدمات رسانی به جامعه شیلاتی

به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه های شیلاتی ( صید و صیادی ،آبزی پروری و ... ) گفت این مهم جز در سایه نیروی انسانی توانمند محقق نمی شود ایشان تصریح کرد: امید داریم بتوانیم با پیگیری و ایجاد زمینه های تعامل فی ما بین شیلات استان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان شاهد اقدامات مناسبی در حوزه ورزش و افزایش توان نیروهای شیلاتی باشیم.

وی با اشاره به پیشرو بودن شیلات استان در بیشتر فعالیت های شیلاتی و همچنین مسئولیت های اجتماعی گفت : امید داریم آینده ای درخشان در حوزه ورزش و شیلات را بتوانیم رقم بزنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز د راین دیدار تاکید بر لزوم جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی خانواده ها و خصوصاً جوانان بیان کرد : شیلات هرمزگان همواره همکاری و همراهی خوبی با این اداره کل داشته است که امید داریم در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد ارتقای این همکاری ها باشیم.

گفتنی است در این دیدار با حضور مدیرکل شیلات استان،مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان از حسن زمانی، مسئول ورزش شیلات هرمزگان تقدیرشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار