پیکر مطهر «داوود پیرعلایی» خیّر نام آشنای اردبیلی تا منزل ابدی تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 31 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، بعد از ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و در میان حزن و اندوه پیکر خیر نام آشنا و پدر معنوی معلولان «داوود پیرعلایی» بعد از اقامه نماز میت به امامت آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تا بهشت فاطمیه تشییع و به خاک سپرده شد.

مرحوم «داوود پیرعلایی» عمر خود را صرف کار‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در قالب مؤسسات خیریه و نهاد‌های حامی محرومان دستگیر فقرا و نیازمندان بود.

وی سابقه حضور و مشارکت در ستاد دیه برای آزادی زندانیان و مجموعه‌های نیکوکاری را دارد و در چند سال اخیر نیز مدیرعامل مرکز نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) استان اردبیل بوده که از این شخصیت به عنوان پدر معنوی معلولان اردبیل یاد می‌شود.

در این مراسم شرکت‌کنندگان به ویژه پیشکسوتان و چهره‌های خیر اردبیلی با تجلیل از شخصیت بی‌نظیر پیرعلایی قدردان خدمات صادقانه این چهره ماندگار بودند که در تاریخ اردبیل همواره از او به نیکی یاد خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز با ابراز تأسف از درگذشت «داوود پیرعلایی» چهره خیر و نیکوکار نام آشنای اردبیلی از او به عنوان شخصیت تلاشگر و زحمتکش و در عین حال خادمی مظلوم به دور از حاشیه‌ها یاد کرد که عمر خود را صرف اقدامات خیرخواهانه کرده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار