مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) را به تمام عاشقان و دلدادگان آن حضرت تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیام تسلیت رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به شرح زیر است:

با نام و یاد خدای مهربان 

اگر عاشورا عرصه تجلی ایثار و شهادت جانسوز سرور آزادگان جهان است، اربعین مظهر بیداری عاشقان اباعبدالله (ع) و تداوم و پویایی نهضت حسینی است. بیهوده نیست که یزیدیان عالم با تمام قوا به میدان آمده‌اند تا شور و عظمت راهپیمایی این روز بزرگ را تحت‌الشعاع تبلیغات مسموم خود قرار دهند و به خیال خام خویش، از شکوه بی‌نظیر آن بکاهند. اما به فضل الهی نه تنها چنین نشد، بلکه هرسال شاهد عظمت بیش از پیش اربعین حسینی هستیم. اکنون نه فقط شیعیان، که خیل عاشقان حسین (ع) از سایر مذاهب و ادیان و ملل نیز به این اقیانوس پرخروش پیوسته‌اند. بنابراین وحشت روزافزون دشمنان اسلام از تکرار حماسه اربعین قابل درک است.‌ چراکه این نهضت خودجوش و الهی رفته رفته به عرصه‌ای برای بیداری همه انسانها در همه مکان‌ها تبدیل شده است. به تعبیر دیگر، علیرغم خرج های کلان و تبلیغات و تلاش های بی وقفه نظام سلطه برای مسخ ملتها و جذب آنان به فرهنگ منحط غرب، شاهدیم که هر سال سیل بیشتر و پرخروش‌تری از شرق و غرب عالم به جانب این دریای بیکران سرازیر می‌شوند. در این میان سهم ملت سرافراز ایران که با انقلاب اسلامی خود محاسبات قدرت‌های الحادی جهان را به هم ریخته اند، بیش از دیگران است. چراکه برای صیانت از این آیین الهی علاوه بر مال و تاب و توان، عزیزترین سرمایه های خود یعنی شهدای مدافع حرم و در رأس آنان شهید قاسم سلیمانی را نیز تقدیم قافله سالار شهیدان کربلا کرده‌اند. به این ملت بزرگ افتخار می کنیم و مشارکت سایر ملت‌های سوگوار اباعبدالله بویژه میزبانان مخلص و آزاده آنان در عتبات عالیات را ارج می‌نهیم. اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت اربعین حسینی، به اهالی غیور و مسلمان جزیره زیبای کیش که به روشن ماندن آتش این عشق و اشتیاق همت گماشته اند، ادای احترام می‌کنم. از یکایک عزیزانی نیز که امسال توفیق یافته اند تا از این اقلیم پاک همچون رودخانه‌ای جوشان و خروشان به اقیانوس عظیم زیارت اربعین بپیوندند، تقاضای دعای خیر دارم.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار