جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک زن به جرم کلاهبرداری در سمنان خبر داد و گفت: این فرد به مدت ۱۰ سال متواری بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 10 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر، سرهنگ سیدعلی میراحمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری زن کلاهبردار در سمنان خبر داد و ابراز کرد: این فرد بیش از ۲۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در پی وصول گزارشی از سوی دادگستری استان شناسایی و دستگیری این فرد را در دستور کار قرار دادند، افزود: تحقیقات میدانی و اقدامات پلیس به شناسایی فرد مذکور انجامید.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی محل کار و زندگی این خانم در شهر سمنان خبر داد و گفت: وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

میراحمدی بیان کرد: این فرد از سال ۹۲ در استان‌های غربی کشور تحت عنوان املاک کلاهبرداری می‌کرد و تا کنون متواری بود که بالاخره به چنگ قانون افتاد.

وی همچنین از جدیت پلیس برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آن هم در شرایط کنونی جامعه خبر داد و گفت: این امر جز در سایه همراهی و هوشیاری مردم و مراقبت از اموال آنان، میسر نخواهد شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار