شهردار خرم‌‌آباد گفت: برنامه ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراکز عرضه دام زنده در ورودی‌های شهر جمع آوری شوند، زیرا عرضه دام در ورودی‌ها شهر غیر قانونی و غیر مجاز است.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 13 September 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از فارس، داریوش بارانی بیرانوند به جمع‌آوری میادین و مراکز غیر مجاز عرضه دام در ورودی‌های شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه شهرداری و تاکید مراجع قضایی در راستای ساماندهی ورودی‌های شهر، جمع‌آوری میادین غیر مجاز عرضه دام در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: وجود میادین عرضه دام در ورودی‌های شهر علاوه بر مشکلات بهداشتی، سیمای ورودی شهر را هم نامطلوب کرده است.

شهردار خرم آباد گفت: در جلسه شورای شهر که با حضور مراجع قضائی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران شورای شهر و شهرداری برگزار شد، مقرر شد معاون خدمات شهری با اخذ دستور مقام قضائی نسبت به جمع‌آوری میادین عرضه دام در حریم شهر اقدام کند.

بارانی بیرانوند خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مراکز جمع آوری شوند، زیرا عرضه دام در ورودی‌ها شهر غیر قانونی و غیر مجاز است و انتقاد شدید شهروندان را به دنبال داشته است.

وی گفت: برنامه تعیین شده برای جمع‌آوری این مراکز ۲۰ روز است، اما ما به دنبال این هستیم که قبل از بازه زمانی این کار را انجام دهیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار