مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی از اتمام پروژه برق‌رسانی به سرچشمه شوقان خبر داد و اظهارکرد: با نصب و راه‌اندازی برج نوری سرچشمه شوقان در شهرستان جاجرم، خدمات‌رسانی به گردشگران باکیفیت مطلوب‌تری انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 17 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها از اتمام پروژه برق‌رسانی به سرچشمه شوقان خبر داد و اظهارکرد: با نصب و راه‌اندازی برج نوری سرچشمه شوقان در شهرستان جاجرم، خدمات‌رسانی به گردشگران باکیفیت مطلوب‌تری انجام می‌شود.

وی گفت: سرچشمه شوقان یکی از چشم‌انداز‌های زیبا استان خراسان‌شمالی به شمار می‌آید و در فاصله پنج‌کیلومتری شمال غربی میدان امام خمینی شوقان قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان‌شمالی افزود: این چشمه زیر صخره‌ها و دامنهٔ کوهی که از درختان ارس با تراکم کم پوشیده جاری است و دارای آب شفاف و بستری پوشیده از شن و قلوه‌سنگ‌های کوچک و بزرگ است که هر سال این مکان زیبا با طبیعت بکر موردتوجه گردشگران فراوان است.

مستوفیان با بیان اینکه برق‌رسانی به سرچشمه شوقان به طور کامل انجام شد، گفت: این پروژه شامل یک برج نوری ۱۴ متری است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی انجام شد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار