شهردار خرم‌آباد گفت: ایجاد راه دسترسی در بام خاطره‌ها و تعریف آن به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 20 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، داریوش بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه پروژه بام خاطره‌ها یکی از پروژه‌هایی است که قابلیت و جذابیت لازم را برای سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: موقعیت و چشم‌انداز بام خاطره‌ها این پروژه را به یک فرصت سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ایجاد راه دسترسی در بام خاطره‌ها و تعریف آن به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری در دست اقدام است.

شهردار خرم آباد گفت: انتظار شهروندان به ویژه اهالی پشت بازار این است که شهرداری نسبت به اتمام عملیات عمرانی، زیباسازی و فضای سبز پروژه اقدام کند که هم هزینه بر و هم زمان بر است.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه کاری که ما انجام دادیم، آبرسانی به پروژه بام خاطره‌ها است، خاطرنشان کرد: متاسفانه ظرف چند سال اخیر آبرسانی به درختان پشت بازار انجام نشده است، از طرفی نبود آب باعث شده بود که پروژه در بحث کاشت نهال و فضای سبز با مشکل مواجه باشد.

وی گفت: ایجادحوضچه‌هایی در پروژه که توسط شهرداری انجام شده است، فضا و چشم انداز مطلوبی در بام خاطره‌ها ایجاد کرده است، علاوه بر این با آبرسانی به پروژه برنامه کاشت فضای سبز را هم در دستور کار داریم.

شهردار خرم آباد تاکید کرد: با توجه به چشم انداز و موقعیت بام خاطره‌ها ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌تواند به رونق و معرفی این ظرفیت و فرصت گردشگری منجر شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار