رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : دوران‌ دفاع مقدس ما از ساده ترین تجهیزات نظامی مانند سیم خاردار تحریم بودیم اما امروز برای فروش سلاح های نظامی و دفاعی به کشورهای مختلف تحریم می شویم در حالی که بیشتر کشورهای دنیا خواهان خرید ادوات نظامی از ما هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 22 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان داشت :  بنیانگذار فرزانه و دوراندیش انقلاب انگیزه دفاعی قوای نظامی و روحیه مردم را با رهنمون های خود بالا بردند و اثبات کردند که اسلام و قرآن درسایه اتکا به خداوند شکست ناپذیر است.

وی گفت :  جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یکی از مهمترین حوادث تلخ در تاریخ ایران است و عراق زمانی که ایران ارتش منسجم، نیروهای مسلح توانمند و مردم آماده نبرد نداشت اما به کشور ما حمله کرد ولی در این نبرد نابرابر ایران اسلامی با اتکا به قدرت خداوند به پیروزی رسید.

امام جمعه ایلام ادامه داد : رژیم صهیونیستی در صدد کشاندن ایران به آشوب های داخلی بود، اکنون خود درگیر آشوب شده و سران این رژیم توان و قدرت دفاع از خود را ندارند و آمریکا به عنوان سردمدار فتنه ها و حمایت مستتقیم از آشوب گران و مسلح کردن آنها، اکنون با شکست در طرح های خود، ضمن تبادل زندانیان و آزادسازی ۶ میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران، خواهان برقراری ارتباط و مذاکره با ایران بدون تمسک به برجام است.

وی افزود : عوامل نفوذی در داخل دستگیر و لیدرهای آنها ساکن در خارح از کشور هم در تور اطلاعاتی ما گرفتار و به داخل کشور منتقل شدند و سایر دشمنان و جبهه ائتلاف علیه ایران از جمله سلطنت طلبان هم دچار فروپاشی شده اند و به تخریب و افشای سوابق همدیگر می پردازند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : رسانه معاند اینترنشنال به عنوان سردمدار هجمه های تبلیغاتی علیه ملت ایران، از انگلیس به آمریکا پناهنده شد و کشور تامین کننده منابع مالی این شبکه با چرخش کامل از مواضع قبلی خود، ضمن ایجاد ارتباط دیپلماسی با جمهوری اسلامی ایران، از شبکه تفرقه انگیز اینترنشنال جدا شد.

وی بیان داشت : آیت الله رییسی برای تنویر افکار عمومی جهان از تریبون سازمان ملل، فریاد رسای ملت مظلوم ایران شد و با گرفتن قرآن کریم بر بالای دست به ایادی استکبار فهماند که فرهنگ غالب در آینده جهان مکتب قرآن، اسلام و اهل بیت (ع) خواهد بود و اسلام در حال فتح تدریجی جهان است.

 حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد : رییس جمهور با بیان قاطع، شیوا و مواضع خردمندانه و حکیمانه خود در برابر زورگویی های مستکبران در صحن سازمان ملل ایستاد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار