امام جمعه کیش حضور رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل را بسیار متفاوت از دوره‌های گذشته توصیف کرد و گفت: آیت الله رییسی توانست جمهوری اسلامی را از حالت انزوا خارج و صدای رسای حق برای خاموش کردن فتنه‌های دشمنان باشد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 22 September 2023

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه دولت سیزدهم توانسته فشار‌های حداکثری علیه کشور را تا حد زیادی خنثی کند، اظهار کرد: دولت نشان داد که می‌توان توسعه کشور را بدون گره زدن به برجام و FATF ممکن ساخت و مسیر پیشرفت را هموار کرد.

وی با قدردانی از سیاست‌های دیپلماسی دولت، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در کنار احیای روابط با کشور‌های منطقه توانسته با پیوستن به گروه‌های بزرگ همکاری‌های بین المللی دستاورد‌های بزرگی در عرصه سیاست خارجی رقم بزند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه رییس جمهور کشورمان با دست پر و با اقتدار در سازمان ملل سخنرانی کرد، افزود: عدم همراهی مردم ایران با معاندین ایران را در موضع قدرت قرار داده و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران را خنثی کرده است.

وی ادامه داد: اقتدار ایران، غربی‌ها را ناچار به نشستن به پای مذاکره می‌کند و آنان برای جلوگیری از این آبرو ریزی به هیاهوی رسانه‌ها متوسل می‌شوند.

جبهه مقاومت از دفاع مقدس الگو می‌گیرد

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» همچنین با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جبهه مقاومت، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس ایران را الگو قرار داده و روز به روز بر قدرت خود در برابر دشمنان قسم خورده افزوده است.

وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی غنائمی از تسلیهات جنگی ۴۴ کشور و اسرایی از ۱۱ کشور مختلف نشان داد که ایران به تنهایی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و به پیروزی رسید.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه ایران به هیچ عنوان جنگ طلب نیست، اظهار کرد:، اما اگر احدی تعرض به خاک کشور، مردم و اعتقاداتش را داشته باشد با تمامی توان دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز اگر رهبری داهیانه امام خامنه‌ای، اقتدار نظامی و ایثارگری ملت ایران نبود، قطع یقین درگیر چند جنگ‌نظامی در داخل خاک ایران بودیم.

دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه دشمن امروز با تحریف دفاع مقدس به دنبال اختلاف افکنی بین امت اسلامی است، افزود: باید توجه کرد که در جنگ تحمیلی ملت عراق دشمن ایران نبود، بلکه این رژیم بعثی و حامیانش بود که به دشمنی با ایران برخواستند؛ اینکه امروز همصدا با برخواهان اسلام، ملت عراق را دشمن بدانیم، عین بی بصیرتی است.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» جهاد تبیین در زمینه دفاع مقدس را ضروری دانست و اضافه کرد: با جهاد تبیین باید مانع تحریف آرمان‌های دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که هرچه از نظر زمانی از دفاع مقدس دور میشویم باید از نظر معرفت به دفاع مقدس نزدیک و نسبت به تحریف مراقب باشیم.

امام جمعه کیش، شهدا را چراغ راهنمای کشور توصیف کرد و خواستار توجه ویژه به خانواده شهدا شد.

مدارس و دانشگاه‌ها مرکز تربیت نسل ظهور باشند

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها باید برای تربیت نسل ظهور و سعادت جامعه وارد عمل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مدارس در جزیره کیش قدردانی کرد و گفت: نیاز است تا این رابطه اقدامات بیشتری انجام شود و برای بهبود وضعیت در سال تحصیلی آینده از امروز اقدامات عملی آغاز شود.

وی خواستار ورود جدی به مشکلات مسکن و معیشتی فرهنگیان و معلمان جزیره کیش شد.

امام جمعه کیش ادامه داد: وضعیت پرواز‌ها نیز خوشبختانه بهتر شده و امیدواریم مشکلات این حوزه به صورت دائمی برطرف شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حوزه مسکن و امور فرهنگی در کیش، افزود: پیش‌تر تذکراتی در حوزه خودرو، آب و برق، نان و گاز داده شده که امیدواریم توجه ویژه‌ای به این حوزه‌ها صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» با بیان اینکه وظیفه مسوولان خدمت به مردم است، اظهار کرد: مشکلات باید اولویت بندی شود؛ باور داریم که مشکلات موجود حل شدنی و این امر نیازمند تلاش مضاعف و همدلی است.

وی همچنین خواستار توجه به سیستم اطلاع رسانی برای بیان اقدامات انجام شده در سطح جزیره شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار