کد خبر: ۱۱۳۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 22 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 30/07/1402 تقدیم حضور می گردد.
---------------------------------
اعزام مشمولان دانشگاهي و غير دانشگاهي پایه خدمتی آبان 1402
سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعزام همزمان مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آبان 1402 در روز دوشنبه یکم آبان ماه از شهرستان های معین خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا کریم پور" در تشریح این خبر، گفت: برابر ابلاغيه سازمان وظيفه عمومي ناجا، اعزام به خدمت مشمولان، اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آبان 1402 راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه ، یکم آبان ماه در 2 نقطه از استان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان هاي گلوگاه، بهشهر، نکا، مياندورود، ساري، جويبار، سيمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فريدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهيدزارع شهرستان ساري واقع درکيلومتر 2 جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.
سرهنگ کریم پور در ادامه، اظهار داشت: مشمولان ساکن شهرستان هاي محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر برای اعزام به مراکز آموزشی می بایستی به مجتمع نفريحي سيترا (پلاژحسيني) شهرستان نوشهر مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: کليه مشمولان تخصيص داده شده به مراکز آموزش داخل استاني همچنين سپاه استاني ( کد 536 ) ، طلبه طرح هجرت ( کد 719 و 720 ) و شهيد کچويي کرج (سازمان زندان ها) مي بايست بصورت انفرادي به مراکز آموزش اعزام شوند و نياز به حضور در محل اعزام استان نمي باشد.
وی تاکید کرد: همراه داشتن اصل برگ اعزام ، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص متأهلين، پدر نظامي شاغل يا وابسته، گواهي فوت والدين، جانبازان و خانواده درجه يک شهداء و... برای مشمولان در روز اعزام ضروري است.
کریم پور خاطرنشان کرد: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، ضمن رعایت بهداشت فردی از قبيل: کوتاه کردن موي سر، گرفتن ناخن و ... وسایل شخصی و بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده و همچنین کارت واکسیناسیون کرونا را بهمراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران با استناد ماده 19 قانون خدمت وظيفه عمومي یاد آور شد: کساني که به سن 18سال تمام مي رسند، پس از انتشار آگهي احضار موظفند ظرف شش ماه خود را به سازمان وظيفه عمومي معرفي و سازمان مکلف است، حداکثر ظرف شش ماه تکليف مشمولين وظيفه را تعيين نمايد و آنها را به خدمت اعزام يا برابر مقررات از خدمت دوره ضرورت معاف کند.
---------------------------------
سارق سیم کابل های " آمل " دستگیر شد
سرهنگ حسین کیانمهر جانشین انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای سیم کابل و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسین کیانمهر " در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل در شهرستان آمل و بروز ضررهاي جبران ناپذير ناشي از تخريب شبکه و اخلال در امر خدمات رساني به مشترکين ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارکنان انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره انجام اقدامات حرفه ای و گشت زنی های هدفمند، افزود: در بازجویی های صورت گرفته متهم دستگیر شده به 20 فقره سرقت سیم کابل در شهرستان آمل و روستاهای اطراف اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
جانشین انتظامی شهرستان آمل با بيان اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي براي ارتقاء امنيت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است از مردم خواست ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------------------
کشف زمین خواری میلیاردی در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی تنکابن از کشف زمین خواری 80 میلیارد ریالی در شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: با حکم قضائی، زمین های تصرف شده، خلع ید شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی توسط 3 نفر از زمین خوران در یکی از مناطق روستایی شیرود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهمان را که با محصور کردن 8 هزار و 800  متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تنکابن ، زمین تصرف شده از چنگ متهمان رها سازی و به آغوش طبیعت بازگردانده شد.
سرهنگ دیلمی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهمان را بر اساس نظر کارشناسان 80 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این افراد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
---------------------------------
کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه و دستگیری باند سارقان در بهشهر
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری 3 سارق و 1 مالخر لوازم خانگی وکشف 5 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان خبر داد.
سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی، افزود: با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، در نهایت 3 سارق و یک مالخر در این ارتباط شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: متهمان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدندو به سرقت از منزل اعتراف کردند.
سرهنگ قلی پور با اشاره به کشف 5 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارقان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.
---------------------------------
دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در قائم شهر
سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی به یک نفر که در حال باز کردن کابل های خطوط مخابراتی بود مشکوک و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام نمودند.
سرهنگ خادمی با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب 13 فقره سرقت تجهیزات و کابل مخابراتی به همراه دو همدستش در سطح شهر ستان گفت: پس از شناسایی دو متهم دیگر و طی تعقیب و بررسی آنان را در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان با بیان اینکه تامين و ارتقاء امنيت همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است از مردم خواست : ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------------------
دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه در بهشهر
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتي در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " علی اکبر قلی پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع يك مورد سرقت خودرو پژو 206 در شهرستان ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران کلانتری 11 شهرستان بهشهر خودروی مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائي شد به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------------------
کشف زمین خواری 13 میلیاردی در گلوگاه
سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از کشف يک مورد تصرف اراضي دولتي به ارزش13 ميليارد ريال در شهرستان گلوگاه و جلوگیری به موقع از تضییع حق بیت المال خبر داد.
سردار" سید موسی حسینی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام بررسی هایی متوجه شدند افرادی با سند سازی اقدام به تصرف بخشی از زمين هاي دولتی، حصار کشی آن کرده اند و این اقدام آن ها باعث تضییع بیت المال و زیان شدید خریداران خواهد شد.
وی افزود: در این رابطه ضمن هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اداره منابع طبیعی و با اخذ استعلامات حوزه اسناد و مدارک مشخص شد 1300 متر مربع از اراضي دولتي که کارشناسان ارزش آن را 13 ميليارد ریال برآورد کرده اند با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان داشت: در اين راستا با پیجویی های بعدی ماموران یک متهم دخیل در این زمین خواری دستگیر با معرفی وی به مراجع قضائی از تضییع حق بیت المال و زیان های بسیاری که در انتظار خریداران این زمین ها بود جلوگیری شد.
---------------------------------
دستگیری 3 مخل نظم و امنیت عمومی در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده "در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در پی اعلام امت حزب اله تعداد 3 نفر از اراذل و اوباش نوظهور در ساری ، موضوع در دستور کار ماموران یگان فوریت110 و کلانتری 14 قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، بلافاصله ماموران فوریت یگان 110 ، کلانتری 14این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی متهمان را زمینگیرکردند.
سرهنگ حسن زاده از دستگیری این افراد که با ایجاد شرارت ، درگیری و تخریب شیشه خودروها موجب رعب و وحشت مردم و ساکنان بومی منطقه شده بودند خبر داد و اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از متهمان تعداد 3 قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر کشف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان ساری با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد و کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعا با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.
---------------------------------
کلاهبرداری با ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا در بابلسر
سرهنگ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی مجرم سایبری که از طریق ارسال پیامک جعلی ابلاغ الکترونیک قضایی اقدام به کلاهبرداری مالی از هموطنان کرده بود، خبر داد.
سرهنگ "سیدجعفر افضلی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعات متعدد شهروندان به پلیس فتا بابلسر و وصول چندین فقره پرونده قضایی مشابه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی پس از دریافت پیامک جعلی ابلاغیه الکترونیک قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی اضافه کرد : با بررسی‌های فنی و اظهارات شکات پرونده مشخص شد برداشت‌های غیرمجاز پس از دریافت پیامک ابلاغ الکترونیک قضایی صورت گرفته است.
سرهنگ افضلی تصریح کرد: پس از انجام فنی و اقدامات پلیسی کارشناسان پلیس فتا بابلسر متهم شناسایی و دستگیر شد.
افضلی خاطرنشان کرد: متهم که ابتدا منکر جرم می شد در مواجهه با مستندات پلیس به انجام 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال کلاهبرداری از همشهریان اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی بابلسر در پایان با توصیه به شهروندان مبنی بر اینکه پیامک‌های تحت عنوان رجیستری موبایل، ابلاغ الکترونیک قضایی، سهام عدالت، جریمه رانندگی هرگز با سرشماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود از آنان خواست تا در صورت دریافت این نوع پیامک‌ها بایستی بلافاصله آن را حذف کرده و یا جهت اخذ مشاوره با شماره 096380 مرکز فوریت‌های سایبری تماس بگیرند.
---------------------------------
کشف 20 تن نهاده دامی فاسد در سیمرغ
سرهنگ حسین اسدی فرماندهی انتظامی شهرستان سیمرغ از کشف 20تن نهاده دامی فاسد و غیربهداشتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کنجاله های غیربهداشتی شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر موفق شدند 20 تن کنجاله سویای غیربهداشتی را کشف کنند که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 500 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری یک متهم در این عملیات خبر داد و گفت: محوله کشف شده تحویل کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
---------------------------------
کشف 3 تن چوب قاچاق در میاندورود
سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف 2 دستگاه خودروی نیسان حامل 3 تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجتبی راست خدیو" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران یگان امداد در مسیر حوزه استحفاظي به دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 تن چوب که توسط راننده خودروها به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان میاندورود برداشت شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: راننده های خودروها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان میاندورود تحویل داده شد.
سرهنگ راست خدیو در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
---------------------------------
کشف 60 کیلو تریاک از یک قاچاقچی مواد خدر در " ساری"
سرهنگ غلامرضا جعفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 60 کیلو گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ از طریق محور ورودی استان مازندران باخبر شدند .
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی متوجه شدند یک قاچاقچی مواد مخدر با یک خودروی نیسان قصد جابجایی مواد مخدر از استان تهران به استان گلستان را دارد که پس از تعقیب و مراقبت، متهم را در حین انتقال موادمخدر با یک خودروی نیسان در شهرستان ساری شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در ادامه از کشف 60 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی نیسان متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جعفری با بیان این که اعتياد منشا بسياري از جرائم همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشي خانواده هاست، در خاتمه از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
---------------------------------
کشف انبار احتکار لوازم خانگي در ساری
سرهنگ محمد محمد پور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگي به ارزش 40 ميليارد ريال در شهرستان ساری خبر داد.
سرهنگ "محمد محمد پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر بيان داشت: در راستای اجرای مبارزه با احتكار کالاهاي اساسي، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان مازندران در شهرستان ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از وجود يک انبار احتکار لوازم خانگي مطلع شدند.
وي اظهارداشت: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان و اداره صمت شهرستان ساری از اين انبار بازديد کرده و در بازرسي از آن 187دستگاه انواع لوازم خانگي از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، کولر اسپلیت، ماشین ظرفشویی، آبگرمکن و غیره كشف كردند که طبق نظریه کارشناسان صمت با توجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبار ها و سامانه تجارت از مصادیق احتکار محسوب گردید.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشاره به اينکه ارزش کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان 40 ميليارد ريال برآورد شده است،گفت: در اين خصوص پرونده تشکيل و متهم تحويل مراجع قضائي شد.
سرهنگ محمدپور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهاي اصلي و ضروري مردم، يکي از اولويت هاي مهم پليس است که در اين راستا با تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خوبي در اين زمينه بوده ايم. ایشان ضمن تقدیر و تشکراز مساعدت و معاضدت هموطنان عزیز در کل استان مازندران درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.#
---------------------------------
سرقت 700 کیلو برنج از یک شالیکوبی در مازندران
سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامي استان مازندران از کشف 700 کيلوگرم برنج سرقتی از یکی از شالیکوبی و دستگيري سارق در شهرستان نور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "سید موسی حسینی" در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری رویان شهرستان نور در حين گشت زني در یکی از مناطق شهر به يک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل کیسه های برنج که راننده آن درکنار خودرو در حال فروش برنج بود مشکوک شدند.
وی افزود: در بررسي ها مشخص شد، فروشنده برنج هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت برنج ارائه نداشت که طی هماهنگی قضایی و انتقال متهم به اداره آگاهی شهرستان نور، پس از تحقیقات تخصصی و پلیسی متهم به سرقت برنج از یکی از شالیکوبی های شهرستان همجوار اعتراف کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان داشت: ارزش برنج هاي سرقت شده با نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد بود که متهم پس از تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.
سردار حسینی از همشهريان خواستار شد با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفني با شماره 110 ياري رسان پلیس در برقراري نظم و امنيت باشند.
---------------------------------
دستگیری سارق احشام در بهشهر
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری سارق احشام و کشف 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بهشهر، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهی با انجام اقدامات تخصصي سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عمليات غافلگیرانه وی را در مخفيگاهشان دستگيرکردند .
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصريح کرد: متهمان در تحقيقات پليس به سرقت12 فقره سرقت دام " گوسفند " در شهرستان اعتراف کردند. که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.
سرهنگ قلی پور در خاتمه خاطر نشان کرد: پليس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داريم توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً از طريق تماس با شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.
---------------------------------
كشف 5 تن چوب قاچاق در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف 6 خودرو حامل 5 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"قاسم عزیزی" در تشريح اين خبر،گفت: ماموران پاسگاه های کوهسنانی "پی رجه " ،"استخر پشت"،"زارم رود" و "مهروان"در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين گشت زنی در محور کوهستانی وجنگلی به خودروهای حامل چوب مظنون شدند.
وی، افزود: ماموران خودروهای مورد نظر را که عمدتا سوراری هستند متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز قاچاق که از منابع ملی این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصریح کرد: در این راستا خودرو حامل چوب قاچاق توقیف، 6نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.
سرهنگ عزیزی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق چوب خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 ویا نزدیکترین پاسگاه انتظامی، اطلاع دهند.
---------------------------------
پایان جولان سارق منزل در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق سابقه دار منزل در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل شهرستان گلوگاه، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی موفق شدند سارقی را که سابقه دار است؛ شناسايي و پس از هماهنگي‌ قضائي او را دستگير كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه بيان داشت: سارق در بازجوئي پليس به ارتکاب 8 فقره سرقت از منازل شهرستان اعم از گوشی تلفن همراه موتور برق و... اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار