رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور زنجان به قزوین خبر داد و گفت: این تصادف 5 نفر را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 27 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان به قزوین خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه پنج دستگاه خودرو با همدیگر برخورد کردند.

رئیس اورژانس استان زنجان تندر ۹۰، دو دستگاه پژو ۴۰۵، پیکان و کامیون را خودرو‌های برخورد کرده با یکدیگر اعلام و تصریح کرد: گزارش این تصادف ساعت ۲ امروز ثبت شده است.

تقی‌لو کیلومتر ۳۰ لاین شمالی اتوبان زنجان به قزوین را محل دقیق وقوع تصادف زنجیره‌ای صبح امروز اعلام کرد و گفت: در این تصادف حدود ۱۳ نفر درگیر بودند که پنج مصدوم به بیمارستان منتقل و هشت نفر از انتقال امتناع کردند.

رئیس اورژانس استان زنجان به اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل وقوع تصادف امروز اشاره و تصریح کرد: این آمبولانس‌ها از پایگاه‌های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تصادف زنجیره‌ای روی داده خانم‌های ۷۰ ساله و ۲۸ و هشت‌ساله و دو آقای ۱۰ ساله و ۲۸ ساله برای ادامه درمان به بیمارستان موسوی منتقل شدند و هشت نفر که ترومای جزئی داشتند از اعزام امتناع کردند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار