مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در بازديد از پروژه هاي آبرساني بشاگرد:
تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: تصفيه خانه آب بشاگرد يكي از پروژه هاي مهم و با اهميت مصوبه سفر اول رئيس جمهور به هرمزگان است كه با تكنولوزي هاي روز دنيا با 65 درصد پيشرفت فيزيكي به سرعت در حال احداث است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 14 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//عبدالحميد حمزه پور در بازدید از پروژه هاي آبرساني شهرستان بشاگرد و نشست مشترك با فرماندار اين شهرستان افزود: با تكميل اين پروژه، فرايند تصفيه آب در اين مجموعه نيز به روش متعارف انجام و نياز آبي شهر سردشت و 50 روستاي مسير با جمعيتي بالغ بر  40 هزار نفر از طريق اين تصفيه خانه تامين خواهد شد.

وي با بیان اینکه سد جگین ظرفیت بزرگ برای تامين آب بشاگرد است، افزود: با هدف تامین نیاز آبی شهرستان بشاگرد، این تصفیه خانه در فاز فعلی ۱۷۴ لیتر بر ثانیه ظرفیت دارد که در صورت تامين اعتبار مورد نياز، در نيمه اول سال آينده به بهره برداري مي رسد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با تکمیل تصفیه خانه آب بشاگرد، ۱۷۴ لیتر بر ثانیه به ظرفیت این شهرستان اضافه شود.

حمزه پور با اشاره به سفر پيش روي رياست جمهوري به هرمزگان و اهميت دولت به تكميل پروژه هاي مناطق محروم، پيش بيني مي شود 15 روستاي بشاگرد بزودي از اين محل تامين آب شوند.

مدیرعامل آبفا همچنین با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم از پروژه های آبرسانی گفت: در دولت فعلی امیدواری مردم به تکمیل پروژه های آبرسانی بیشتر شده و خوشبختانه با حمایت های وزارت نیرو و استاندار هرمزگان شاهد به ثمر نشستن پروژه های مهم و اولويت دار آب در استان هرمزگان هستیم.

به گفته وي، در حال حاضر ارزش پروژه هاي در دست اقدام شهرستان بشاگرد، 700 ميليارد تومان است كه تكميل آنها تاثير به سزايي در پايداري آب اين شهرستان خواهد داشت.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار