رئیس اداره راه وشهرسازی دشتی استان بوشهرگفت: کار ساخت چهار دهانه پل در جاده روستایی احشام قائد به چارک و محور چهله این شهرستان آغازشد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 18 October 2015
تابناک بوشهر: علیرضا پور رضا روز یکشنبه افزود: جاده های احشام قائد به چارک و چاوشی به چهله یکی ازمحورمهم روستایی در حاشیه کوه مند است که 12 روستای بخش مرکز ی را به هم متصل می کند.

پور رضا ادامه داد: محور چارک به احشام قائد از جاده هایی است که بیشترین نقاط تاریخی وباستانی وگردشگری دشتی ازجمله آتشکده یا کلات حیدری، کلوت های مند، امام زاداه سلطان پیرهاشم ومسجد احشام قائد در آن مسیر قرار دارند.

پور رضا افزود: این محور دارای چندین آب نما قدیمی بود که درزمان بارندگی های فصلی به مدت چند ساعت مسدود و ارتباط اهالی ساکن روستاها با مرکز شهرستان وروستاها با هم قطع می شد.

وی اضافه کرد: امسال با اعبتاری شش میلیارد ریال کار ساخت این پل ها در این محور آغاز شده و امیدواریم بزودی تکمیل و آماده بهره برداری شود.

پور رضا از توجه ویژه دولت تدبیروامید به احداث وتوسعه وتکمیل راه های روستایی در دوسال اخیر تقدیر کرد وافزود: دراین مدت بیشتر محورهای روستایی شهرستان طرح توسعه ونگهداری ومرمت انجام شده است وسعی خواهد شد این روند درسال جاری نیز ادامه داشته باشد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار