معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۸۸۷ نقطه پرحادثه در کشور وجود دارد که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت سیزدهم این نقاط ایمن سازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 25 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،داریوش امانی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ جاده روستایی در استان مرکزی، افزود: ایمن سازی ۴۴۰ نقطه حادثه خیز امسال در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قرار دارد که ۳۷ نقطه از مجموع این نقاط در استان مرکزی قرار دارد.

وی ادامه داد: ۴۵۰ هزار میلیارد ریال طرح در جاده‌های کشور در حال انجام است که اتمام این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: استان مرکزی در زمینه اجرای طرح‌های راهداری و ارزیابی مدیران جزو ۱۰ استان برتر کشور است.

امانی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با وجود مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای در تمام راه‌های کشور کارگاه‌های جاده‌ای فعال کرده و روزانه ۱۰ طرح آماده بهره‌برداری در کشور وجود دارد.

وی با یادآوری ساماندهی نیروهای انسانی گفت: مقرر شده بود وضعیت استخدامی نیروهای دستگاه‌های اجرایی مشخص شود که امید است این مشکل سال آینده برطرف شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: ۲۰ تا ۳۰ نفر از کارکنان سازمان راهداری کشور سالانه جان خود را از دست می‌دهند که معرفی آنان به عنوان شهید خدمت در دستور کار قرار دارد.

امانی گفت: ۱۰ هزار خدمت در جاده‌های کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارایه می‌شود که بسیاری از این اقدامات پنهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار