فرماندار تنگستان گفت: در راستای پویش سراسری کاشت یک میلیارد درخت، دانش آموزان روستای شورکی به یاد شهدا درخت کاشتند.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 03 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، احمد لطفی فرماندار تنگستان صبح امروز در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه وحدت روستای شورای که در پویش درختکاری شرکت کرده بودند، اظهار داشت: برنامه ریزی‌های خوبی در مجموعه شهرستان درخصوص درخت کاری با همکاری همه جانبه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و سایر ادارات، نهاد‌های نظامی و انتظامی، بسیج مردمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال به برنامه درختکاری که سهم شهرستان تنگستان است، برسیم، زیرا این شهرستان سطح اراضی بیابانی آن نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است.

لطفی تصریح کرد: جغرافیای تنگستان می‌طلبد که از زمین، خاک و بیابان آن بیشتر مراقبت کنیم.

قاسم زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه وحدت روستای شورکی که در این پویش شرکت کرده بودند ضمن تشریح اهداف طرح به دستور ریاست جمهور و تاکید مقام معظم رهبری به عنوان تکلیف، گفت: امروز آغاز درختکاری در کل کشور در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت است و به همین مناسبت میزان ۱۵ هکتار در اراضی ملی روستا غرس می‌شود.

وی افزود: از دانش آموزان خواستیم با تمام توان در این طرح همراه ما باشند و همچنین با تحویل مدارک و صدور کارت همیار طبیعت در برنامه آتی با دوستان و خانواده در این طرح مشارکت کنند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار