امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام گفت : قدرت و ایستادگی ایران به برکت خون شهدا و دفاع مقدس به کشورهای منطقه منتقل شد و جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل و زیاده خواهی های آمریکا تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 15 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی  اظهار داشت : جنایات رژیم منحوس اسرائیل چهره خونخوار این رژیم را به دنیا نشان داد و حمایت های گسترده مردمی از فلسطین شکل گرفت هرچند رسانه های امپریالیسم جهانی جای حق و ناحق را تغییر داده اند اما مردم دنیا دیگر آگاه شده اند.

وی  به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد افزود :  این بانوی مکرمه بانی جهاد تبیین و دفاع از جایگاه ولایت فقیه است و در دورانی که جاهلان جنگ شناختی و هجمه های سنگینی را علیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) راه انداختند حضرت زهرا (س) با سخنرانی های مستدل خود از ولایت فقیه دفاع کرد.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد : همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهدا در روز یکشنبه و با حضور پرشور همه مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی  با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح (ره) گفت: این شهید بزرگوار در مقطعی حساس بانی اتحاد حوزه و دانشگاه شد و وحدت حوزه و دانشگاه هجمه ها و دیسیه های دشمنان را خنثی کرد و اعتلای توامان علمی و دینی کشور را در پی داشت./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار