معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های اشتغالزا و نیمه تمام استان که تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسند برای اختصاص اعتبارات در اولویت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 18 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید احسان عسکری اظهار کرد: ۹۸۲ هزار میلیارد ریال در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان برای حوزه اقتصادی مصوب شده است.

وی افزود: منابع تسهیلاتی که برای پروژه‌های اقتصادی استان به تصویب رسید برای ۱۹بانک تعهد ایجاد کرده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه‌های معرفی شده حوزه اقتصادی به بانک‌ها ۸۳۶ مورد است، طرح‌های اشتغالزا و نیمه تمام که تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسند برای اختصاص اعتبارات در اولویت قرار می‌گیرند.

عسکری ابراز کرد: این میزان اعتبار در قالب تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور، بانک مرکزی و استانداری کهگیلویه وبویراحمد برای مدت سه سال از ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ به استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: با این میزان اعتبار پروژه‌های حوزه اقتصادی استان به سرانجام می‌رسد و در نهایت گزارش عملکرد حوزه اقتصادی استان به نهاد ریاست جمهوری ارائه داده خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در دور اول سفر به دلیل اینکه مدیریت ارشد استان به تازگی دچار تغییر و تحول شده بود، تعهدی برای بانک‌های استان انجام نگرفت، اما در سفر دور دوم این کمبود جبران و بخشی از نیاز‌های حوزه اقتصادی استان از محل بانک‌ها پیش بینی شده است.

عسکری بیان کرد: برای استفاده بهتر از اعتبارات اختصاص یافته هماهنگی میان دستگاه‌های حوزه اقتصادی و سیستم بانکی تا به سرانجام رسیدن طرح‌ها ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: نشست‌های حوزه اقتصادی پیرامون این میزان اعتبار هر هفته برگزار و مشکلاتی که قابل حل و فصل در استان نیست احصاء و در جلساتی که در تهران با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می‌کنیم مطرح و پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار