فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز ، عزت بخش و افتخار آفرین است و می‌تواند نسل های آینده را در دامان خود پرورش دهد.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 29 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در خمین افزود:شهید سلیمانی با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب و راه اندازی بسیج مردمی در منطقه ظرفیت های مختلف در کشورها را برای دفاع از اسلام پای کار آورد و لذا حاج قاسم از ارکان اساسی مقابله با نقشه ها و راهبردهای استکبار جهانی در منطقه بود.

وی بیان کرد:شخصیت کامل و الهام بخش شهید سلیمانی برگرفته از تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و عمل حسینی و عاشورایی است و ایمان واقعی به خدا، بصیرت، دشمن شناسی، مردم دوستی، خدمت صادقانه به مردم و دشمن ستیزی از فاکتورهای مهم مکتب شهید سلیمانی است.

ایشان با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی، تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین است م می‌تواند نسل های آینده را در دامان خود پرورش دهد، اضافه کرد: امروز به برکت این مکتب ارزشمند بسیاری از افراد تحت تاثیر آن قرار گرفتند و رشد کردند.

سردار کریمی اظهار کرد:شهادت شهید سلیمانی طوفان بزرگی در بین ملت های آزادی خواه به پا کرد و امت ها را در نقاط مختلف جهان بیدار و آگاه کرد و امروز به برکت مکتب شهید سلیمانی جبهه مقاومت روز به روز بالنده تر و با قوت تر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد:گر امروز معادلات با محوریت انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب تعریف می شود این به برکت مجاهدت های شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او همچون سید رضی موسوی است چراکه حاج قاسم در جهان اسلام و در بین ملت ها امت سازی کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین ضمن تسلیت شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید والامقام «سید رضی موسوی» یار و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: این دلیر مرد ایرانی در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسید.

وی با بیان اینکه سردار سید رضی موسوی که از یادگاران پر افتخار دفاع مقدس، فرمانده ای شجاع و خستگی ناپذیر بود، اظهار کرد: ایشان حیات خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب گذراند و در میدان های نبرد گمنامانه و مخلصانه تلاش کرد و سرانجام سربلند به آرزوی دیرینه خود رسید.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه شهید موسوی نقش موثر و تعیین‌کننده ای در پیشرفت جبهه مقاومت و پیروزی های آن داشت، ادامه داد: این اقدام تروریستی نشان از عجز دشمنان در برابر رویارویی با رزمندگان مقاومت است.

سردار کریمی  همچنین خطاب به دشمنان بیان کرد: این ترورها و جنایات نه تنها خللی در مسیر جبهه مقاومت ایجاد نمی کند بلکه رزمندگان مقاومت را مقاوم تر کرده و بی پاسخ نخواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار