صدای هلهله و دف و دست می‌پیچد توی تالار تلاش، ۲۲ عروس خانم و ۲۲ آقا داماد وارد می‌شوند، این‌ها عاشقانی هستند که به‌واسطه «مکتب سلیمانی» به‌هم رسیده‌اند و راهی خانه بخت شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 01 January 2024

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از فارس؛ مهسا حقانیت: میلاد حضرت زهرا(س) است و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛ این‌ها بهانه‌های خوبی‌ست که جشن عروسی زوج‌های جوان برپا شود، آن‌هم عروس و دامادهایی که برای رفتن به خانه بخت نیاز به همیاری دارند.

صدای هلهله و کف و دست می‌پیچد توی تالار تلاش، ۲۲ زوج جوان وارد سالن می‌شوند، چند دختر بچه روی سرشان گل‌برگ می‌ریزند.

عروس‌ها و دامادها دورتادور سفره عقد زیبای وسط تالار می‌نشینند و خانواده‌ها با هلهله و کف همراهی‌شان می‌کنند، مهمانان ویژه‌ای هم به جشن پیوند فاطمی زوج‌های کرمانی آمده‌اند از جمله ناصر بهروز جانشین سپاه ثارالله و جمعی از مدیران.

۱۵۳ زوج کرمانی راهی خانه بخت شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان می‌گوید: آیین جشن ازدواج ۱۵۳ زوج جوان در استان کرمان با همکاری دستگاه های مختلف در راستای ترویج مکتب حاج قاسم برگزار شده است و زوج‌هایی در سراسر استان کرمان به‌خانه بخت می‌روند.

حجت‌الله پاداش از ولایتمداری به عنوان یکی از ویژگیهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام می‌برد و ادامه می‌دهد: پیوند فاطمی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ازدواج آسان و فرزندآوری برگزار می‌شود و امیدواریم زوج‌هایی که امشب به خانه بخت می‌روند به‌زودی صاحب فرزند شوند.

مسؤول بسیج بانوان سپاه ثارالله استان کرمان به خبرنگار فارس می‌گوید: آیین جشن ازدواج ۱۵۳ زوج در سراسر استان کرمان با تلاش ستاد مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی و دستگاه‌های مختلف در حالی برگزار شده است که خدمات رایگان در زمینه‌هایی مانند هزینه‌های دفترخانه ازدواج، چادر عروس، گل‌آرایی خودروها و آزمایش‌ها و دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج به این زوج‌ها ارائه شده است.

اکرم رنجبر بیان می‌کند: به بعضی از این زوج‌ها نیز جهیزیه اهدا شده است تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند و آستان قدس رضوی هم یک جلد کلام‌الله مجید به عروس‌ها و دامادها اهدا کرده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار