با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار سلیمانی در طرح نهضت خدمت مؤمنانه، تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 02 January 2024

به تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، آیین توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی با حضور مجموعه سپاه فتح، مدیران قضایی و اجرایی استان کهگیلویه وبویراحمد درمحل سپاه فتح استان در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.
بیژنی مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد در این آئین ضمن تقدیر از سپاه فتح استان در کمک به خانواده‌های نیازمند زندانی گفت: خانواده‌های زندانی که سرپرست آنان در زندان بسر می‌برند اگر حمایت مادی و معنوی نگردند در چرخه جرم و بزهکاری قرار می‌گیرند، چه بسا کمک‌های این چنینی و اهداء بسته‌های معیشتی می‌تواند تا حدودی رهگشای مشکلات مادی آنان باشد.
سرتیپ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان نیز در این آئین گفت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت پاسدار طریق قدس به یاد خدمات مؤمنانه این سردار و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی و کمک به افراد نیازمند امروزدر طرح نهضت خدمت مؤمنانه ۵۰۰ بسته معیشتی اهدایی سپاه فتح استان شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و ماکارونی با ارزش هر بسته افزون بر یک میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع می‌شود.
وی افزود: این تعداد بسته معیشتی با پیگیری بسیج سازندگی تحویل انجمن‌های حمایت زندانیان برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و معسر زندانی در استان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار