کد خبر: ۱۱۴۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 04 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان درحادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی منتشر کرد:

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیز کشورمان را در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به خانواده محترم این شهیدان و آحاد ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و دردناک شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به دست تروریست‌های مزدور، نشان از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی است.

بار دیگر شرارت و کینه دشمنان در کشتار بی رحمانه تعدادی از هموطنان در روز شهادت سردار دلها، سردار سلیمانی حادثه تلخ و اسفناکی را رقم زد و ندای مظلومیت و اقتدار ملت بزرگ ایران، طنین انداز شد.

اینجانب ضمن محکومیت این رفتار دشمنانه، این فاجعه غمبار را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و خانواده شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.
اکبری
رییس کل دادگستری مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار