در جلسه شورای اداری شهر سلفچگان که با حضور استاندار برگزار شد مصوب شد ساختمان «کتابخانه عمومی شهر سلفچگان» تا پایان سال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 11 January 2024

به گزارش تابناک قم، در جلسه شورای اداری شهر سلفچگان که با حضور استاندار برگزار شد مصوب شد ساختمان «کتابخانه عمومی شهر سلفچگان» با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان با ساخت بسیج سازندگی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

تجهیز کامل کانون‌های فرهنگی مساجد شهر سلفچگان و روستا‌های خدیجه خاتون، خلج آباد، جنداب، اسلام آباد، طایقان، نیزار، قلع چم که متولی آن‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است یکی دیگر از مصوبات بود.

اصلاح ورودی و خروجی روستای نیزار توسط راهداری و اجرای بسیج سازندگی تا پنجاه روز آینده، اصلاح پیچ خطرناک نیجه_جنداب تا چهل و پنج روز آینده، تعیین تکلیف مجتمع خدماتی رفاهی مسجد ولیعصر (فضای تجاری، خدماتی و فضای سبز) ظرف یک ماه و واگذاری به سرمایه دار هم مصوب شد.

بهره برداری ایستگاه فشار شکن در روستای طرلاب تا ۲۲ بهمن، واگذاری یک هکتار زمین به شرکت تعاونی دهیاران سلفچگان برای احداث موکب، زائر سرا و بازارچه ظرف یک ماه آینده، مناقصه مرکز جامع سلامت ارائه خدمات دارویی به طور شبانه روزی در سلفچگان به شرایط مناقصه اضافه نمایید تا بتوان نیاز دارویی مردم را برطرف کرد، از دیگر مصوبات جلسه بود.

آسفالت حیاط مدارس روستا‌های علی آباد، قلعه چم، سنجگان توسط اداره کل نوسازی مدارس تا ۱۲ بهمن، لایروبی رودخانه سلفچگان، دیزیجان، عنایت بیگ و زواریان تا ۵۰ روز آینده، تامین اعتبار و احداث مجتمع فرهنگی و سالن اجتماعات شهید سلیمانی شهر سلفچگان تا سه روز آینده، هم مصوب شد.

دریافت مجوز استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش سلفچگان ظرف ده روز آینده، استقرار اداره محیط زیست در بخش سلفچگان تا ۲۰ روز آینده، استقرار مشاور اداره کل تامین اجتماعی یک روز در هفته در بخش از شنبه هفته آینده و رفع ضعف آنتن دهی موبایل در مسکن مهر سلفچگان و روستا‌های سنجگان، یکه باغ، چاله گنبد، علی آباد، شوراب، طرلاب، و... تا پایان بهمن ماه ازجمله مصوبات جلسه شورای اداری شهر سلفچگان بود.

همچنین کلنگ ساخت یک مدرسه شش کلاس در شهر سلفچگان امروز با حضور استاندار قم به زمین زده شد؛ این مدرسه به همت خیر این شهر به نام مرحوم بنویدی ساخته می شود و سال آینده تحصیلی برای استفاده دانش آموزان به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار