مدیر شرکت فرادانه گفت: باتوجه به ظرفیت‌های فرادانه، عقد تفاهم‌نامه‌ بین گروه علمی و تخصصی فرادانه و پژوهشکده میگوی کشور، در راستای توسعه تولیدات صنعت میگو انجام شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 12 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، امیر سلطانی مدیر تولید شرکت فرادانه عصر امروز در بازدید از پژوهشکده میگوی کشور در بوشهر، اظهار داشت: فرادانه با ۱۸ خط تولید خوراک آبزیان و با عملکرد تولیدی خود، بزرگترین مجموعه تولید خوراک آبزیان خاورمیانه را به نام ایران در منطقه ثبت کرده است.

وی افزود: فرادانه با کامل کردن زنجیره ارزشی خود، ازجمله تولید مواد اولیه خوراک و ساخت کیسه‌های بسته‌بندی خوراک آبزیان، تولید خوراک و داشتن ۶۴ مزرعه پرورش آبزیان در چندین استان کشور به گام بلندی رسید که در همین راستا تاسیس کارخانه فرآوری گوشت آبزیان و در مرحله بعد، گسترش شبکه توزیع و پخش گوشت آبزیان در ۳۲ استان کشور را نیز به زنجیره ارزشی خود اضافه کرد.

سلطانی ادامه داد: فرادانه با احداث و بهره‌برداری کارخانه مکمل‌سازی (تامین ریز مغذی‌های موردنیاز خوراک آبزیان) زنجیره ارزشی خود را کامل کرده است.

در ادامه این بازدید باتوجه به ظرفیت‌های فرادانه، عقد تفاهم‌نامه بین گروه علمی و تخصصی فرادانه و پژوهشکده میگوی کشور، در راستای توسعه تولیدات صنعت میگو انجام شد. این امر گام بلندی جهت تولید علمی و کاربردی خوراک و گوشت میگو است.

به گزارش فارس، خط جدید فرادانه نیز به‌زودی بهره‌برداری می‌رسد؛ این خط تولید اختصاصی برای خوراک‌های پیش آغازین آبزیان است و در افزایش ارزش غذایی و کیفیت فیزیکی خوراک‌های پیش‌آغازین آبزیان کاربرد بسیار دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار