مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: از ابتدای آذرماه سالجاری تاکنون ۶۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در این استان مختومه و متخلفان به جزای نقدی بیش از ۳۸ میلیارد ریالی محکوم شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 15 January 2024

به گزارش تابناک قم، تقی حسام روز دوشنبه درگفت‌وگویی، اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بربازار، اظهار داشت: در قالب این طرح واحدهای صنفی متخلف بدون اغماض پلمب، تا ۱۰ برابر حالت معمولی جریمه و بنر تخلف بر سر درب واحدها نصب می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت از مجموع ۲۰۶ پرونده ورودی در بخش مواد پروتئینی ۱۷۲ پرونده مختومه و متخلفان به ۱۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسام ادامه داد: در گروه کالا و خدمات و بهداشت، دارو درمان نیز طی این مدت ۳۱۸ پرونده بررسی و واحدهای متخلف ۲۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به حجم پرونده‌های ورودی حوزه میوه و تره‌بار، اظهار داشت: در این گروه کالایی نیز از مجموع ۱۱۰ پرونده ورودی ۹۳ پرونده مختومه و متخلفان به جزای نقدی چهار میلیارد ریال محکوم شدند.

وی با اشاره به تشدید نظارت بربازار قم، خاطرنشان کرد: درصد عملکرد و نظارت بر بازار قم طی سه ماه گذشته نسبت به سه قبل پیش از آن بیش از ۶۰ درصد افزایش‌ یافته‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار