مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت : از تعداد ۶۶۷ روستا در استان، ۵۷٠ مورد یعنی ۹۹درصد گاز رسانی انجام شده است
کد خبر: ۱۱۴۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 16 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز در نشست مجازی کارگروه کار و کرامت بیان داشت : در دولت سیزدهم تعداد ۶۴ روستای استان که شامل روستاهای صعب‌العبور و واقع در مناطق کوهستانی بوده است از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی افزود : بر اساس آمار سامانه مشترکین شرکت گاز استان، ۷۰ درصد مشترکان در سه پلکان اول قرار داشته و الگوی مصرف را رعایت کرده اند. 

کشاورز ادامه داد : در سال جاری تعداد ۱۵٠ مورد تخلف در بخش مشترکین خانگی ثبت‌شده که در این‌ رابطه جریمه قانونی توسط واحد مشترکین شرکت انجام شده است.

وی  خاطرنشان کرد :  در راستای کاهش مصرف گاز در استان تعداد ۴۵٠ موتورخانه شامل منازل شخصی، دستگاه‌های دولتی، صنایع و مصارف خانگی کاملاً بهینه‌سازی شده که این اقدام کاهش ۱٠ تا ۳٠ درصدی مصرف گاز را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت : بالاترین مصرف گاز در فصل تابستان مصرف مربوط به صنایع به میزان ۲ میلیون متر مکعب در روز و در فصل زمستان در پیک مصرف ۴میلیون مترمکعب در روز در بخش خانگی و همین مقدار نیز در بخش صنعت بوده است.

کشاورز تاکید کرد : مبلغ بدهی پتروشیمی به شرکت گاز چهار هزار میلیارد ریال بوده که بخشی از این بدهی ها واریز شده و اقدامات لازم جهت وصول بخش دیگری از آن انجام گرفته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار