استاندار کرمان با تاکید بر اینکه قله کار انتخابات، مشارکت است، گفت: باید برای برگزاری باشکوه انتخابات‌ وقت بگذاریم و سلامت آن را مراقبت کنیم تا ذره‌ای شائبه به وجود نیاید.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 03 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در قرارگاه مرکزی انتخابات استان با حضور فرمانداران، اعضای ستاد انتخابات و مدیران استان اظهار کرد: مهمترین مسئله کشور به دلایل روشن و تاکیدات رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال، انتخابات است.

وی بیان داشت: همه کار‌های منطقه‌ای دشمن در راستای اثرگذاری بر انتخابات ایران است و ما باید در مقابله با این طراحی و کار دشمن به اقدامات مقابله‌ای بپردازیم.

استاندار کرمان افزود: مشغولیت‌های معمول ستاد‌های اجرایی ما را از هدف اصلی یعنی مشارکت دور نکند، باید با برنامه پیش رویم و توجه داشته باشیم که جامعه هدف در هر منطقه متفاوت است و متناسب با آن باید پیش رفت.

فداکار با تاکید بر اینکه قله کار انتخابات، مشارکت است، گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب ما تکلیف شرعی داریم که برای برگزاری باشکوه انتخابات وقت بگذاریم، سلامت آن را مراقبت کنیم تا ذره‌ای شائبه به وجود نیاید.

رصد شعبه‌های اخذ رای، آماده‌سازی زیرساخت‌های اجرایی، پوشش رسانه‌ای، استفاده از ظرفیت دهیاران و معتمدان برای افزایش مشارکت، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در مناظره‌های انتخاباتی از جمله تاکیدات استاندار کرمان به روسای ستاد‌های انتخابات شهرستان‌ها بود.

شکل‌گیری قرارگاه مرکزی انتخابات در استان

به گفته رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، قرارگاه مرکزی انتخابات با میز‌های مختلف در راستای مباحث حمایتی، نظارتی و پشتیبانی در استان شکل گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه آرایش استان در تمام سطوح به سمت انتخابات است، ۵ میز قرارگاه مرکزی انتخابات استان را شامل مشارکت، امنیت، سلامت، اجرایی، رقابت و شور انتخاباتی عنوان کرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار