همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسؤولان شهرستان خلخال، ۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 04 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدعیسی کریم‌پور کلوری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه برنامه‌های بخش مرکزی خلخال که با حضور فرماندار خلخال و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مردم و اهالی در روستاهای بخش مرکزی خلخال برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و طلعیه ۴۵ سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان خلخال، ۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: بیشترین پروژه‌ها در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب زیرسازی و آسفالت معابر روستایی در روستاهای خانقاه بفراجرد، بلوکانلو، لنبر، گزاز، خمس، چلنبر، مصطفی‌لو و زرتشت‌آباد انجام یافته است که در مجموعه ۲۷ هزار متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اقدام شایسته‌ای بود که در ۲ سال دولت سیزدهم در شهرستان خلخال انجام یافته است.

بخشدار مرکزی خلخال گفت: ساخت خانه محرومین بزرگ‌ترین خدمت به اهالی شریف روستاها است که به همت کمیته امداد امام (ره) خلخال، بیش از ۱۹ واحد در شهرستان خلخال در روستاها به پایان رسیده و ۱۶ واحد تا پایان سال و نیمه اول سال ۱۴۰۳ در دستور کار کمیته امداد امام (ره) برای ساخت قرار دارد؛ برای هر واحد افتتاح شده در دهه مبارک فجر امسال، بیش از ۳۷۰ میلیون تومان هزینه شده که در مجموع برای ۱۹ واحد بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و کمک‌های مورد نیاز انجام یافته است.

کریم‌پور ادامه داد: در سه روستاهای گلوجه، خمس و پروچ بخش مرکزی خلخال سه مدرسه به همت اداره کل نوسازی استان اردبیل در ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسید و در راستای نهضت آب‌رسانی به روستاها در روستاهای لنبر، ارسون چلنبر، مصطفی‌لو و زرتشت‌آباد ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی در دولت سیزدهم به اهالی روستاهای بخش مرکزی که فاقد آنتن‌دهی و مشکلات ارتباطی بودند به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و شهرستان خلخال در بیش از ۲۵ روستای احداث سایت جدید ارتباطی و ارتقای تکنولوژی سایت انجام شده که با احداث دکل از محل اعتبارات ملی در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته بخشدار مرکزی در حوزه جهاد کشاورزی نیز یک بند آبخیزداری با اجرای بتن مسلح با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد در روستای ایلوانق بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

امروز هم‌چینن با حضور سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال در روستای خمس از خانواده خیر مدرسه‌ساز و پل‌ساز و کمک کننده به ساخت زیرسازی و آسفالت معابر مرحوم ایرج رحمانزاده خمس تجلیل شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار