رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی به جد بحث مسکن، اشتغال و تسهیلاتی که برای این منظور تکلیف قانونی بانک‌هاست را دنبال می‌کند و در جلسه‌ای نیست که به مسؤولان این مهم را تذکر ندهد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 04 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان عصر امروز در مراسم قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت ویژه شهرهای کشکوئیه و بهرمان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: در خصوص تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت که از ضرورت‌های جدی کشور برای افزایش جمعیت و برون‌رفت از این بحرانی‌ست که دچار آن هستیم، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات انگیزشی برای رشد جمعیت، مسکن است که بخش قابل توجهی از آن موضوع زمین است و تلاش‌هایی که شده قابل تقدیر است، اما حتما باید این تلاش‌ها افزون و تسریع شود و امکانات در اختیار متقاضیان قرار گیرد که بتوانند هرچه زودتر نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند و ساکن شوند.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ادامه با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به مردم رفسنجان تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی از رؤسای جمهوری‌ست که به جد بحث مسکن، اشتغال و تسهیلاتی که برای این منظور تکلیف قانونی بانک‌هاست را دنبال می‌کند و در جلسه‌ای نیست که به مسؤولان این مهم را تذکر ندهد.

به گزارش فارس: در این مرحله ۳۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرهای کشکوئیه و بهرمان واگذار شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار