با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان کلنگ احداث پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولتی شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 05 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اشاره به نقش شهرک‌های صنعتی در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقش مهمی در اشتغالزایی و رونق اقتصادی مناطق دارند و شهرک‌ها علاوه بر نوآوری و افزایش ارزش افزوده با ایجاد اشتغال باعث رونق اقتصادی و گردش مالی در مناطق خواهند شد.

حسین میجانی با بیان اشتغال پایدار ۳۵ هزار نفری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان گفت: در شهرک‌های صنعتی جنوب استان کرمان بالغ بر ۶ هزار نفر مشغول به‌کار هستند.

وی با بیان رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد زیر ساخت‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان کرمان توان توسعه اقتصادی در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی و معدنی وجود دارد و باید تمام تلاشمان را برای ایجاد زیر ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار ببریم.

میجانی با اشاره به کلنگ‌زنی مگاپروژه پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولتی شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت، افزود: این پروژه از مصوبات سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان کرمان است که با بهره‌برداری از این پست مشکل برق واحد‌های صنعتی، تولیدی و مسکونی منطقه مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با بیان اینکه پروژه پست برق شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت ۱۶ عدد فیلر با توان ۲۰ کیلو ولت خروجی دارد، بیان کرد: فاز مطالعاتی این طرح انجام و در یک ماه آینده عملیات اجرایی این مگاپروژه شروع و طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

میجانی با بیان اینکه این پروژه طی ۱۰ سال آینده برق منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: این پروژه با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت برق منطقه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان از برنامه‌های این شرکت برای ایجاد توازن منطقه‌ای در استان نام برده و تصریح کرد: از محل منابع داخلی در استان کرمان تا امروز ۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساخت در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است.

وی با اعلام پروژه‌های در حال اجرای این شرکت در استان کرمان گفت: ۳۰۰ میلیارد پروژه در حال اجرا در استان کرمان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان در حال اجرا است.

معاون سیاسی و امنیتی استان کرمان نیز در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیریت آن در استان کرمان جز مجاهدین عرصه اقتصادی هستند و این مجموعه پایگاه عملیاتی شدن شعار سال را فراهم می‌کنند.

به گزارش فارس: امروز با حضور امام جمعه جیرفت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مسؤولان شهرستان جیرفت، پروژه بلوار سپهبد شهید سلیمانی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی و خودرو آتش‌نشانی این شهرک با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و پست برق و شبکه آبرسانی فاز اصناف شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت با اعتبار ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار